Clientii care au carduri la Credit Europe Bank au fost atacati de phisheri

Data publicarii: 04-05-2007 | Finante-Banci

Ca urmare a atacurilor de tip "phishing", Credit Europe Bank reaminteste clientilor sai ca banca nu solicita, in nicio situatie, informatii confidentiale prin e-mail (user/parola, numar de card, data expirarii acestuia, codul PIN). De asemenea, informatii precum parola si codul PIN nu trebuie divulgate sub nici un motiv, nimanui, nici macar bancii, se precizeaza intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.

Clientii care primesc astfel de mesaje, prin care le este solicitata furnizarea de date bancare confidentiale, sunt rugati sa contacteze de urgenta banca, la numerele de telefon TelVerde 0800.800.700 sau 0750.20.20.20.

In urma acestor atacuri de tip "phishing", banca nu a inregistrat cazuri de folosire frauduloasa a informatiilor legate de administrarea fondurilor prin intermediul cardurilor (achizitionare produse de la comercianti online/Internet) sau prin serviciile de Internet Banking care garanteaza accesul la conturile curente ale clientilor sai.

Clientii Credit Europe Bank (Romania) S.A. sunt in permanenta informati in legatura cu potentiale atacuri de tip "phishing" prin SMS, E-mail, web-site precum si prin mesaje postate in extrasele lunare de cont.

Redactia BankNews.ro