Bucurestenii au cheltuit pe vacante circa un milion de euro, la Targul de Turism
Data publicarii: 07-05-2007 | TurismBucurestenii au cumparat vacante de aproximativ 1 milion de euro, la prima editie a Targului pentru Turism Bucuresti, care s-a desfasurat in perioada 4-7 mai, in Parcul Izvor, a declarat, luni, directorul evenimentului, Victor Radulescu.
Cele mai cautate destinatii turistice au fost Grecia, Spania si Turcia, insa cereri au fost si pentru litoralul romanesc. "Majoritatea cererilor au fost pentru strainatate, dar si operatrorii care au oferit pachete pentru Romania s-au declarat multumiti. O cerere foarte mare s-a inregistrat pentru Delta Dunarii", a spus Radulescu.
Potrivit directorului targului, atat cererea cat si oferta au fost extrem de variate, "pentru toate buzunarele". "S-au cumparat bilete de la 200 de euro, in Grecia, spre exemplu, pana la sejururi de 10.000 de euro, in locatii exotice, cum ar fi Japonia sau Mauritius", a completat Victor Radulescu.
Acesta a mai spus ca "targul a fost un real succes, avand in vedere faptul ca a fost organizat pe ultima suta de metri, dupa ce Primaria Bucurestiului a renuntat sa mai sprijine evenimentul, considerand ca orasul pe care il conduce nu merita o promovare. Agentiile de turism au epuizat toate brosurile si pliantele, inainte de finalizarea evenimentului, iar unii expozanti au fost luati prin surprindere de cererea foarte mare si nu au avut chitantiere, pentru a putea raspunde solicitarilor oamenilor", a adaugat Radulescu.
Targul pentru Turism Bucuresti, cel mai mare targ in aer liber din tara (5.000 mp) a fost vizitat de aproximativ 10.000 de oameni, au anuntat organizatorii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall