Flamingo a vandut in doua luni peste 400 de unitati ale consolei Playstation 3
Data publicarii: 14-05-2007 | AfaceriFlamingo International a vandut in doua luni de la lansarea consolei Sony Playstation 3 in Romania, peste 400 de unitati din acest produs, adica aproape jumatate din volumul de 1.000 de unitati pe care compania estima sa-l vanda pana la sfarsitul anului, potrivit unui comunicat.
"Pana in acest moment, magazinele Flamingo si Flanco numara un total al vanzarilor Playstation 3 de peste 400 de unitati in doar doua luni. Obiectivul nostru pentru anul 2007, este de 1000 de unitati vandute, iar dupa cum observam raspunsul clientilor nostri, putem chiar sa-l depasim" a declarat presedintele Flamingo International, Jiri Rizek.
Consola Playstation 3 costa 1.999 lei , iar consola predecesoare lui PS3, Playstation 2, poate fi cumparata la pretul de 499 lei, in magazinele Flanco si Flamingo. Noua consola de la Sony are tehnologie BlueRay Disc, bluetooth, HD ready si poate fi conectata la internet.
Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite. Reteaua Flanco World cuprinde magazine de suprafata mare (1,800 - 3,000 mp), amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat de catre clienti. Primul magazin Flanco World a fost lansat in noiembrie 2005, in Brasov, iar in prezent exista zece magazine Flanco World in toata tara.
Lantul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locatii existente in Romania are o cota de piata de 13,1% pentru 2006, in crestere cu 18,5% fata de anul 2005. Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Flamingo International a obtinut o cifra de afaceri de 35 milioane euro, in primul trimestru din 2007, datorita reorganizarii intregii structuri de retail, prin concentrarea pe deschiderea a magazine de dimensiuni mari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare