CERF s-ar putea orienta anul viitor mai mult catre segmentul business-to-business

Data publicarii: 15-05-2007 | IT&C

Organizatorii targului CERF au declarat ca numarul de vizitatori mai mic din acest an a fost compensat de o pondere mai mare a oamenilor de afaceri, astfel ca iau in considerare posibilitatea ca editiile urmatoare sa se adreseze mai mult mediului de afaceri.

Numarul vizitatorilor la targul si expozitia CERF 2007 a fost de 60.000, sub estimarile organizatorilor, care previzionau circa 75.000 de vizitatori. "Am constatat anul acesta la CERF o schimbare a profilului vizitatorului, cu o pondere mai mare a vizitatorilor avizati si de business. Este o tendinta imbucuratoare atit pentru noi, cit si pentru expozanti, care ne permite sa concepem si sa organizam evenimentul ca unul orientat mai mult spre business to business", a declarat directorul general al Expotek, Sorina Muresan. "Anul acesta, eforturile noastre si ale expozantilor s-au concretizat in peste 100 de premiere si lansari" a mai spus Muresan.

Expotek a anuntat ca vizitatorii au votat, la categoria "cel mai cool produs lansat la CERF", laptop-ul Packard Bell EN MB 85 prezentat de Ultra Pro Computers. Locul doi a revenit produsului iPod Nano, prezentat la standul I.R.I.S Group, iar LG Shine, noul telefon lansat de LG Romania si-a adjudecat locul trei.

Cea de a XVI-a editie a CERF a fost organizata de Expotek in perioada 9 - 13 mai 2007. La inceputul lunii septembrie, Expotek va organiza evenimentul HIFIarena, dedicat echipamentelor audio si video de inalta performanta.

NewsIn