La finalul lui martie 269.000 de clienti BCR aveau intarzieri la plata creditelor

Data publicarii: 24-05-2007 | Finante-Banci

Pana la finalul lunii martie Banca Comerciala Romana (BCR) a descoperit 2.321 de clienti care au prezentat documente false si avea 269.000 de clienti cu restante la rambursarea creditelor, dar majoritatea sunt intarzieri de plata din cauze obiective, a spus, joi, Ilie Mihai vicepresedinte al BCR.

Raportarile false erau de tipul adeverintelor de salariu incorecte, a explicat Ilie Mihai. Numarul clientilor cu restante la rambursarea creditelor are, insa, o pondere redusa in totalul clientilor bancii. In cursul lunii martie, BCR a solicitat Biroului de Credit  peste 85.144 de raportari. La sfarsitul lunii martie, BCR avea 3,31 milioane conturi ale clientilor fara a include si conturile de card.

"Ar fi o greseala din partea bancilor sa nu mai continue relatia cu un client care are o restanta la rambursare deoarece multi dintre acestia sunt onesti si nu au rambursat o rata doar din lipsa de timp sau din alte cauze obiective", a declarat Ilie Mihai.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: