Cetelem IFN a acordat credite in valoare de 564 milioane lei
Data publicarii: 29-05-2007 | AfaceriLa finalul lunii aprilie creditele acordate de Cetelem IFN SA au urcat pana la 564 milioane lei (169,5 milioane euro) ca efect al diversificarii ofertei, al extinderii retelei si al maririi numarului de clienti, a anuntat, marti, firma.
Compania are 593 parteneri in toata tara sub forma de retele de magazine sau parteneri locali, in vreme ce in 2005 avea doar 15 parteneriate. Cetelem acorda consultanta si ofera produse financiare in 1.810 puncte de lucru la nivel national, fata de doar 250 birouri de consultanta existente in 2005.
Compania este prezenta in Romania cu un produs financiar cu o traditie de peste 40 ani in grupul francez Cetelem, si anume cardul de credit denumit local "Cardulescu". Cetelem numara, in prezent, aproximativ 150.000 posesori de Cardulescu si de carduri cu dubla marca (co-branded) Flanco-Cetelem, cele din urma fiind lansate in noiembrie anul trecut.
"Piata cardurilor de credit este in extindere, iar utilizatorii de card au nevoie de oferte personalizate de creditare. Cetelem comunica cu clientii intr-o maniera directa, propunandu-le solutii de finantare in functie de nevoi", a spus directorul general adjunct al Cetelem IFN, Daniel Boaje.
Cele patru solutii de creditare ale companiei sunt creditul in magazin, cardul de credit, creditul de nevoi personale si creditul auto. In cele cinci luni de la lansarea creditului de nevoi personale, Cetelem a acordat un volum de credite de aproximativ 18 milioane lei. Pana acum, acest credit a fost acordat doar clientilor din baza de date a companiei, dar din luna iunie, Cetelem va face accesibil acest produs financiar si publicului larg. Tot din iunie 2007, Cetelem va promova un nou produs financiar, si anume creditul auto la locul achizitiei autoturismului.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall