Ikea lanseaza un nou catalog de produse dupa o investitie de 1,3 milioane euro
Data publicarii: 16-08-2007 | AfaceriIkea a investit peste 1,3 milioane euro in realizarea unui catalog de produse care va fi valabil din septembrie anul acesta pina in august 2008 si va fi distribuit locuitorilor din Bucuresti si din imprejurimi, a anuntat managerul de marketing al companiei, Mihaela Muresan.
Campania de distributie incepe saptamana viitoare si va dura trei saptamani, timp in care fiecare familie din Bucuresti si din imprejurimi va primi gratuit la usa locuintei noul catalog Ikea 2008. "Catalogul Ikea 2008 va fi impartit in Bucuresti si imprejurimi, in orasele Pitesti, Targoviste, Urziceni, Ploiesti, si mergand pe DN1, pana la Comarnic. Vom distribui in total 950.000 de cataloage in toate aceste zone", a declarat managerul de retail al Ikea Romania, Cornel Oprisan.
Gama de produse Ikea 2008 va cuprinde aproximativ 25% de produse complet noi, ce vor fi introduse incepand cu septembrie 2007 si pe tot parcursul anului viitor, pana in august 2008. Catalogul Ikea 2008 va fi valabil din 1 septembrie 2007 si pana in august anul viitor, iar in cele 284 de pagini el cuprinde 3.000 de produse din cele aproximativ 7.000 din toata gama Ikea, dar si solutii practice pentru amenajarea casei. Odata cu lansarea noului catalog, compania reducere preturile la nivelul intregii game de produse pentru 2008 cu o medie de 12%.
"Odata cu deschiderea magazinului si inceperea efectiva a activitatii pe piata romaneasca, am estimat mult mai precis volumele viitoare de vanzare, ceea ce ne-a permis optimizarea traseului logistic, punctual. Astfel, prin scaderi cumulate ale costurilor, la nivelul intregii game de produse pentru 2008, am obtinut o scadere medie de 12% a preturilor, in conditiile in care preturile pe piata mobilei la nivel local sunt in crestere. Nu este vorba de o promotie sau o reducere de sezon, ci este rezultatul eforturilor noastre din ultimele luni", a adaugat Oprisan.
La nivel mondial au fost tiparite 191 milioane de cataloage care vor fi distribuite in 35 de tari. Marca Ikea a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia. Magazinul Ikea din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara. In 2006, pe toate cele patru continente unde exista magazine, numarul total al vizitatorilor a fost de 500 de milioane, iar numarul total al cataloagelor distribuite in anul respectiv de 174 de milioane. Asemeni celorlalte magazine Ikea din lume, magazinul din Romania este operat prin sistem de franciza de catre firma Moaro Trading S.R.L., in baza acordului cu Inter Ikea Systems B.V., detinatoarea conceptului Ikea si singura companie din lume in masura sa acorde dreptul de franciza.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare