BRD-GSG afiseaza o crestere cu 43% a profitului net pe primele 9 luni ale anului
Data publicarii: 13-11-2007 | Finante-BanciProfitul net al BRD - Groupe Societe Generale a crescut cu 43% in primele noua luni ale anului fata de perioada similara a anului trecut atingand 682 milioane lei (207 milioane euro), se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Creditele acordate clientilor au depasit 23 miliarde RON (6,9 miliarde EUR), in crestere cu 42% fata de aceeasi perioada a anului 2006. Creditele pentru persoane fizice reprezentau, la 30 septembrie 2007, 50% din totalul creditelor acordate de banca.
Motoarele cresterii au fost, pentru persoanele fizice, creditele imobiliare si creditele de consum, iar pentru clientela de persoane juridice, creditele pentru IMM-uri. De asemenea, BRD a inregistrat rezultate bune din activitatile de factoring si de carduri.
Depozitele au crescut cu 36% fata de 30 septembrie 2006 si se apropie de 24 de miliarde RON (7,1 miliarde EUR).
Venitul net bancar a crescut cu 46% ajungand la 1 723 milioane RON (522 milioane EUR). Cheltuielile generale, desi au ramas la un nivel ridicat, datorita investitiilor in dezvoltarea retelei de agentii, au fost foarte strict controlate, astfel incat coeficientul de exploatare a scazut fata de 30 septembrie 2006, ajungand la 43,2%.
Rezultatul brut din exploatare (fara impactul costului net al riscului) a ajuns la 978 milioane RON (297 milioane EUR), in crestere cu 65% in comparatie cu septembrie 2006.
Nivelul rezultatului net, conform cu obiectivele propuse pentru anul 2007, a ajuns la 682 milioane RON (207 milioane EUR), in crestere cu 43% fata de aceeasi perioada a anului 2006.
Rentabilitatea capitalurilor proprii (ROE) a fost la sfarsitul trimestrului III de 40,2% fata de 34,9% la 30 septembrie 2006.
Potrivit Presedintelui BRD, Patrick Gelin, "rezultatul obtinut se situeaza in parametrii prevazuti in bugetul anului 2007. In contextul unei piete bancare care incepe sa se stabilizeze, BRD gaseste metode de diversificare a ofertei de produse si servicii, astfel incat sa permita o crestere importanta a activitatii si a rezultatelor. De asemenea, rentabilitatea capitalului (ROE) este foarte buna, ceea ce ne plaseaza pe primul loc intre bancile din Romania. Vom continua aceeasi strategie de dezvoltare bazata pe rentabilitate durabila, oferind, direct sau prin filialele noastre specializate, intreaga gama de servicii financiare."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall