Microsoft tinteste unul din primele doua locuri pe piata de publicitate online in urmatorii 3-5 ani
Data publicarii: 17-11-2007 | IT&CMicrosoft tinteste sa ajunga in urmatorii 3-5 ani in primele doua pozitii ale jucatorilor de pe piata de publicitate online, datorita unei strategii menite sa creasca actiunile in cautarile pe internet, potrivit Reuters.
Producatorul de software Microsoft, urmareste sa atinga din urma principalii sai rivali Google si Yahoo pe o piata globala de publicitate online de 40 miliarde dolari, axandu-se pe vanzarea de publicitate prin intermediul link-urilor de cautare pe internet.
Preluarea companiei aQuantive pentru suma de sase miliarde de dolari reprezinta cea mai mare achizitie din istoria companiei Microsoft si a fost decisa in august. "Daca privim la peisajul celorlati competitori sau alte companii din acest domeniu, noi nu numai ca avem tehnologia si capacitatea de dezvoltare, dar avem si inclinatia de a investi pe termen lung", a spus presedintele diviziei de platforme si servicii al Microsoft, Kevin Johnson.
Johnson a mai spus ca intentioneaza ca site-urile de internet precum MSN.com sau emailul Windows Live sa reprezinte 10% din toate vizualizarile pe internet, fata de 6% cat detine in prezent. De asemenea, acesta vrea ca procentul minutelor petrecute pe site-urile de internet ale companiei sa creasca de la 17% la 20%.
Potrivit firmei comScore, Microsoft a inregistrat in septembrie10% din piata de cautare pe internet, compania planuind sa creasca aceast procent la 30%. Microsoft tinteste sa obtina 40% din banii veniti din platformele de publicitate digitala, fata de 6% cat are in prezent.
Pe langa investitia in aQuantive, Microsoft isi propune sa investeasca anul acesta in noi data center si servere, investitie ce se va plasa intre 1,5 si 1,7 miliarde dolari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall