Millennium Bank vrea sa angajeze peste 400 de persoane in urmatorii doi ani

Data publicarii: 19-11-2007 | HR/Cariere

Millennium Bank, care a intrat oficial pe piata din Romania in luna octombrie 2007, numara in prezent aproximativ 500 de angajati, insa planurile pe termen lung prefigureaza aproape o dublare a acestei cifre, noteaza Cotidianul. "Pentru 2008, planul nostru este de a dubla numarul de unitati teritoriale, atingind astfel un numar de 80 de unitati, urmind ca in 2009 sa fie deschise inca 20, pentru a ne putea atinge astfel obiectivul stabilit de a avea o prezenta semnificativa, nu doar numeric, ci si calitativ, la nivelul intregii tari", potrivit Simonei Zinca, head of human resources la Millennium Bank. Aceasta a explicat ca, "in aceste conditii, estimam ca numarul de persoane pe care urmeaza sa-l atingem in 2008 va fi de aproximativ 800, respectiv putin peste 900 in 2009".

Coordonatoarea Departamentului de resurse umane de la noua banca a mai spus ca mai exista citeva pozitii vacante acum in cadrul Millennium Bank, desi majoritatea angajarilor pe anul acesta au fost facute pentru inaugurarea din octombrie. "In acest moment, pozitiile libere sint in centrala, un ofiter planificare si raportare si un contabil senior, iar in retea, un director zonal IMM la Iasi si un manager relatii cu clientii IMM la Brasov", a spus Zinca. Aceasta a explicat ca politica de expansiune a bancii se va materializa prin deschiderea de noi centre de vinzari credite pentru persoane fizice si de centre financiare, "sucursale universale mari", "ce pot oferi produse si servicii bancare customizate pentru clienti atit retail, cit si corporate".

Pentru centrele de vinzari, banca va avea nevoie de reprezentanti de vinzari produse de creditare, care sa fie "dinamici, ambitiosi, buni negociatori cu experienta in vinzari directe, indiferent de industrie", spune Zinca. In ceea ce priveste angajarile care se vor face pentru centrele financiare, aici se cauta oameni cu experienta bancara pe pozitii front-office, cum ar fi casier, manager relatii cu clientii (persoane fizice, IMM sau persoane juridice), si pe pozitiile de director centru financiar si director regional de vinzari pentru segmentul corporate.

Simona Zinca a vorbit si despre profilul de angajat atunci cind recruteaza, avind in vedere ca echipa este formata din persoane cu minimum un an de experienta bancara, cu o medie de virsta de 28 de ani. "Specificul activitatilor din centrele noastre de vinzari credite face ca in profilul candidatului ideal cerinta principala sa nu fie experienta bancara, ci abilitatile de vinzare, negociere, persuasiune si de relationare cu clientul. Lucrul acesta ne ajuta, in special in tara unde specialistii cu experienta in domeniul bancar sint putini, pretentiile financiare fiind corelate de multe ori nu doar cu experienta candidatului, ci si cu speculatia acestei lacune a sistemului in care functionam in acest moment", a explicat sefa de la resurse umane.

Integral in Cotidianul