Reclamele difuzate in cadrul Super Bowl au fost vazute de 97,5 milioane de oameni

Data publicarii: 06-02-2008 | Media

97,5 milioane de telespectatori au urmarit duminica seara (3 februarie) meciul dintre echipele New York Giants si New England Patriots din cadrul celei mai cunoscute competitii americane de fotbal - Super Bowl. Fabuloasa cifra a devansat recordul anterior, de 94,1 milioane de telespectatori, inregistrat la editia Super Bowl din 1996 difuzata de NBC, conform datelor Nielsen Media Research prezentate de Adweek.

Varful de audienta s-a inregistrat intre orele 21:30 - 22:00, cand 105,7 milioane de telespectatori au urmarit victoria "uriasilor" difuzata de postul de televiziune Fox. Cifra de 97,5 milioane reprezinta media de audienta care s-a inregistrat in orice minut al meciului, iar 148,3 milioane de persoane au urmarit cel putin o parte a meciului. 


Budweiser - ClydesdaleTeam

Recordul de oameni care au urmarit un show difuzat in prime time s-a inregistrat pe 28 februarie 1983 cand s-a difuzat ultimul episod al serialului de televiziune M*A*S*H, conform acelorasi date oferite de Nielsen Media Research.


FedEx - Carrier Pigeons

Cea mai votata reclama difuzata in timpul meciului de duminica a fost Budweiser - ClydesdaleTeam, pe locul doi la popularitate situandu-se FedEx - Carrier Pigeons. Clasamentul a fost completat de Bridgestone - The Scream si Doritos - Kina.


Bridgestone - The Scream

La aceasta editie a Super Bowl, difuzarea unui spot de 30 de secunde a costat intre 2,7 milioane $ - 3 milioane $, pe parcursul competitiei fiind difuzate peste 70 de spoturi apartinand unui numar de 36 de companii, printre care Anheuser Busch, Audi, Bridgestone, Coca-Cola, Dell, General Motors, Pepsi, Sony si Unilever.


Doritos - Kina

IQads

Ultimele stiri pe BankNews.ro: