Reclamele difuzate in cadrul Super Bowl au fost vazute de 97,5 milioane de oameni
Data publicarii: 06-02-2008 | Media97,5 milioane de telespectatori au urmarit duminica seara (3 februarie) meciul dintre echipele New York Giants si New England Patriots din cadrul celei mai cunoscute competitii americane de fotbal - Super Bowl. Fabuloasa cifra a devansat recordul anterior, de 94,1 milioane de telespectatori, inregistrat la editia Super Bowl din 1996 difuzata de NBC, conform datelor Nielsen Media Research prezentate de Adweek.
Varful de audienta s-a inregistrat intre orele 21:30 - 22:00, cand 105,7 milioane de telespectatori au urmarit victoria "uriasilor" difuzata de postul de televiziune Fox. Cifra de 97,5 milioane reprezinta media de audienta care s-a inregistrat in orice minut al meciului, iar 148,3 milioane de persoane au urmarit cel putin o parte a meciului.
Budweiser - ClydesdaleTeam
Recordul de oameni care au urmarit un show difuzat in prime time s-a inregistrat pe 28 februarie 1983 cand s-a difuzat ultimul episod al serialului de televiziune M*A*S*H, conform acelorasi date oferite de Nielsen Media Research.
FedEx - Carrier Pigeons
Cea mai votata reclama difuzata in timpul meciului de duminica a fost Budweiser - ClydesdaleTeam, pe locul doi la popularitate situandu-se FedEx - Carrier Pigeons. Clasamentul a fost completat de Bridgestone - The Scream si Doritos - Kina.
Bridgestone - The Scream
La aceasta editie a Super Bowl, difuzarea unui spot de 30 de secunde a costat intre 2,7 milioane $ - 3 milioane $, pe parcursul competitiei fiind difuzate peste 70 de spoturi apartinand unui numar de 36 de companii, printre care Anheuser Busch, Audi, Bridgestone, Coca-Cola, Dell, General Motors, Pepsi, Sony si Unilever.
Doritos - Kina
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall