Discover va vinde bancii Barclays divizia de carduri Goldfish cu o mare pierdere
Data publicarii: 08-02-2008 | InternationalDiscover Financial Services va vinde unitatea britanica de carduri de credit Goldfish bancii Barclays Plc pentru 70 milioane dolari, abandonand afacerea ce aduce pierderi mari din cauza crizei pietei creditelor, pe care o cumparase cu doi ani in urma cu 1,68 miliarde dolari, potrivit Reuters.
Barclays va prelua marca Goldfish, personalul si facilitatile. Afacerea cu carduri de credit include MasterCard si Visa.
Discover, cea de-a patra retea de carduri de credit, va avea de suportat in primul trimestru costuri de 190-210 milioane dolari si a anuntat ca vanzarea va imbunatati nivelul castigurilor pentru restul anului.
"Am inceput sa inregistram progrese importante in afacerea din Marea Britanie, insa mediul operational si de finantare ramane o provocare", a declarat directorul executiv, David Nelms.
Compania a avut pierderi de 56,5 milioane dolari in al patrulea trimestru, incheiat la 30 noiembrie, pe fondul deprecierilor activelor Goldfish si al altor imobilizari necorporale. Discover a anuntat pe 20 decembrie o pierdere de 84,1 milioane dolari, insa joi seara a revizuit in scadere aceasta cifra pentru a o ajusta conform unor beneficii din taxe.
Si alti creditori britanici s-au confruntat cu accentuarea pierderilor la creditele de consum.
Saptamana trecuta, banca britanica pe internet Egg, detinuta de Citigroup, a anuntat ca va anula cardurile de credit pentru 161.000 de clienti ale caror profiluri de credit nu mai respecta criteriile impuse de banca.
Discover estimeaza ca vanzarea Goldfish se va incheia pana la sfarsitul lunii mai, asteptand aprobarea agentiilor de reglementare, si ca ii va permite sa se concentreze asupra activitatilor profitabile din Statele Unite.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall