Unicredit Insurance Broker si-a sporit profitul cu 50% anul trecut, la 5,4 milioane euro
Data publicarii: 15-02-2008 | AfaceriUnicredit Insurance Broker a obtinut anul trecut un profit net de 5,4 milioane euro, in crestere cu 50% fata de 2006, mai ales datorita unei mai bune gestionari a cheltuielilor, in special a celor din diferite servicii externe, a spus directorul executiv al firmei, Dan Constantinescu.
In 2006, Unicredit Insurance Broker, parte a UniCredit Leasing Corporation, inregistrase un profit net de 3,6 milioane euro.
"La sfarsitul lui 2008 estimam un profit net de 5,8 milioane euro", a mai spus Constantinescu, care a adaugat in acest an ar putea creste usor costurilor companiei fata de 2007.
"Unicredit Insurance Broker estimeaza venituri de circa 6,6 milioane euro in 2008 din activitatea de brokeraj si consultanta, in crestere cu 8,19% fata de 2007, cand a inregistrat venituri de 6,1 milioane euro", a mai spus Constantinescu.
El a adaugat ca veniturile din 2007 au rezultat din ambele tipuri de activitati desfasurate de companie, respectiv clienti atrasi din zona de leasing a grupului si clienti independenti, care provin de la alte companii din cadrul grupului.
Directorulul executiv al Unicredit Insurance Broker a mai spus ca aproximativ 100.000-120.000 euro din totalul veniturilor inregistrate anul trecut au fost realizate din activitatea independenta a companiei.
"Cu siguranta activitatile de leasing au reprezentat principalul nostru motor de crestere in 2007, insa in acest an mizam pe dezvoltatea segmentului de asigurari care provin de la companii din afara grupului", a mai spus Constantinescu.
Anul trecut, Unicredit Insurance Broker si-a dublat valoarea primelor intermediate pana la 102,97 milioane lei (30,85 milioane euro), fata de 52,30 milioane lei (14,83 milioane euro) in 2006.
"Unicredit Insurance Broker a primit autorizatie de functionare in 2003 si, de atunci, a inregistrat o crestere anuala peste nivelul pietei, de circa 40-50%. Din 2007 am deschis si cealata ramura de activitate, pentru clienti independenti, care dorim sa devina o componenta importanta de dezvoltare a companiei", a mai spus oficialul Unicredit Insurance Broker.
In ce priveste dezvoltarea activitatii de brokeraj independent, Dan Constantinescu a mentionat ca "majoritatea clientilor vor fi de tip corporate, de aceea vedem o dezvoltare semnificativa in aceasta directie".
In prezent, pe partea independenta de brokeraj, compania are 19 clienti de diferite dimensiuni, de la firme mici si mijlocii pana la companii mari.
Constantinescu a apreciat ca 2008 va fi un an de consolidare a echipei Unicredit Insurance Broker si tot in acest an se va pune accent pe imbunatatirea serviciilor oferite clientilor, in urma investitiilor facute in acest sens.
"Anul acesta dorim sa intram in top trei companii de brokeraj pe piata din Romania", a mai spus Constantinescu, care a adaugat ca in 2007 rezultatele nu au fost consolidate, insa in 2006 compania a ocupat locul al cincilea pe piata romaneasca.
In ce priveste structura portofoliului companiei in 2007, segmentul auto a avut o pondere de 80%, echipamentele au cantarit 15%, in timp ce segmentul imobiliar a reprezentat 5% din portofoliu.
"In 2008 mizam pe o crestere a segmentului imobiliar pana la 7-8% din portofoliul companiei, segmentul de echipamente ar putea ajunge la 20%, iar restul va fi reprezentat de segmentul auto", a mai spus Constantinescu, care a adaugat ca in urmatorii ani estimeaza o crestere puternica a pietei de leasing pe segmentele imobiliar si de echipamente, fenomen care va stimula si piata de brokeraj.
In ce priveste asigurarea manageriala, oficialul Unicredit Insurance Broker considera ca aceasta este perceputa in prezent mai mult ca o taxa din cauza legislatiei care nu este bine reglementata, insa nimeni nu realizeaza ca reprezinta de fapt o protectie pentru manageri.
UniCredit Leasing Corporation ofera, pe langa servicii de leasing, si servicii de brokeraj in asigurari, prin intermediul companiei sale afiliate - UniCredit Insurance Broker.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall