Romanii folosesc zborurile low-cost de cel mult trei ori pe an si considera preturile mici un avantaj
Data publicarii: 29-02-2008 | TurismMajoritatea pasagerilor romani care folosesc serviciile operatorilor low-cost considera ca preturile sunt cel mai important avantaj oferit de acesti operatori, se arata intr-un studiu efectuat de easyJet despre obiceiurile de zbor ale romanilor.
Majoritatea pasagerilor care folosesc serviciile operatorilor low-cost sunt de sex feminin (60%), au vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani (46%) şi preferă să aibă drept companion o carte bună în timpul zborului (35%).
Studiul a fost efectuat în Bucureşti, pe un eşantion de 500 de respondenţi. Conform studiului, românii aleg în mare parte călătoria cu avionul atunci când pleacă în concediu în străinătate (80%), doar 11% dintre respondenţi afirmând că zboară în scop de afaceri.
Media anuală a călătoriilor este de maximum trei pe an, aproape 9% dintre respondenţi zburând între patru şi şase ori pe an, în timp ce procentul celor care folosesc avionul ca mijloc de transport de mai mult de 10 ori într-un an este de doar 1,8 %.
Acelaşi studiu easyJet despre obiceiurile de zbor efectuat în Croaţia, Cehia, Ungaria, Polonia, Slovenia şi Turcia arată că cei mai mulţi pasageri care zboară cu operatori low-cost provin din Polonia (77%) şi Ungaria (63%), în timp ce doar 25% dintre croaţi şi 30% sloveni au zburat o dată cu un avion low-cost.
Majoritatea respondenţilor au spus că aleg acest mijloc de transport datorită costurilor reduse şi deoarece călătoria se desfăşoară pe o perioadă redusă de timp. Un alt motiv foarte important a fost siguranţa zborului.
easyJet este liderul companiilor aeriene low-cost din Europa, având în prezent 154 de aeronave care acoperă 389 de rute între 103 aeroporturi din 26 de ţări. easyJet a transportat peste 38 de milioane de pasageri în ultimele 12 luni. Are în prezent 137 de aeronave care acoperă 360 de rute între 89 de aeroporturi din 23 de ţări.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall