Asitrans-EuroIns si-a sporit anul trecut afacerile cu 46%, la 91,2 milioane lei
Data publicarii: 20-03-2008 | AfaceriCompania de asigurari Asitrans-EuroIns a afisat pentru anul trecut o valoare a primelor brute subscrise de 91,17 milioane lei (27,3 milioane euro), in crestere cu 46% fata de anul anterior, pe fondul extinderii retelei de vanzari, a anuntat joi compania.
Asitrans afisase o valoare a primelor brute subscrise de aproximativ 19,5 milioane euro in 2006.
Compania si-a extins extins reteaua teritoriala pana la aproape 90 de unitati in 2007, urmand ca in acest an sa-si sporeasca numarul de unitati cu cel putin 30% fata de 2007, potrivit datelor companiei.
Asigurarile auto au o pondere de 88% in structura portofoliului companiei, iar primele inregistrate pentru asigurarile Casco se ridica la 34,5 milioane lei. Asigurarile de incendiu si calamitati naturale au insumat 2,5 milioane lei, iar cele de raspundere civila generala 2,28 milioane lei, se arata in comunicat.
Asitrans-EuroIns estimeaza un volum de prime brute subscrise de 50 milioane euro in acest an si o cota de piata de 2,3%, compania avand in plan deschiderea unei noi linii de afaceri.
"Conform strategiei fixate in 2004, Asitrans-EuroIns a atacat in fiecare an cate un nou segment de piata, prin deschiderea unor noi linii de business. Astfel, la inceputul anului 2007 am intrat pe piata asigurarilor agricole, iar in 2008 vom debuta pe piata asigurarilor de sanatate", a declarat directorul executiv al companiei, Bogdan Stan.
Pentru 2008, compania si-a propus sa inregistreze prime brute subscrise de peste 1 milion de euro dun asigurarile agricole.
Asitrans urmeaza sa-si schimbe denumirea in EuroIns Romania, astfel ca o perioada de sase luni dupa 1 ianuarie 2008 practica o campanie de promovare "dublu brand", respectiv Asitrans-EuroIns Romania.
Grupul bulgar Eurohold a cumparat in luna iulie 2007 peste 75% din actiunile Asitrans Asigurari, pentru care a platit 12,5 milioane euro. Compania romaneasca de asigurari si-a schimbat denumirea de la 1 ianuarie 2008 in EuroIns Romania, iar divizia sa de leasing, Asitrans Leasing, a devenit Eurolease Auto. Campania de schimbare a imaginii (rebranding) este estimata la 500.000 de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare