Cum reusesc cele mai bune branduri sa aiba succes prin simplitate

Data publicarii: 22-03-2008 | Media

Landor Associates in colaborare cu Seed Consultants, parteneri exclusivi in Romania, vor sustine pe 23 Aprilie, la Bucuresti, o conferinta despre cum reusesc cele mai bune branduri sa aiba succes prin simplitate. Potrivit organizatorilor, invitatul special al evenimentului este  Allen P. Adamson, Managing Director la Landor Associates New York, alaturi de alti consultanti internationali din reteaua Landor.

Adamson va vorbi despre cum trebuie comunicat in cel mai simplu si eficient mod mesajul unui brand, in conditiile unei piete extrem de competitive care face foarte dificila crearea sau dezvoltarea unor brand-uri de succes. Adamson este recunoscut drept un lider al industriei de branding, fiind autorul a numeroase articole pe teme de branding si marketing pentru diverse publicatii precum "The Wall Street Journal", "Advertising Age", "Forbes", "USA Today", "The New York Times", "The Washington Post" sau "Orlando Sentinel".

De asemenea, la eveniment vor participa si alte personalitati din reteaua globala Landor, consacrate in industria de branding si marketing. Printre acestia se numara Phil Duncan, Presedinte Landor Europe & Middle East Region, care va vorbi despre modul in care Landor conduce din punct de vedere strategic brand-uri puternice ale gigantului Procter & Gamble, Lori Rosenwasser, Director Global pentru Brand Engagement care va explica de ce activarea brand-ului in interiorul organizatiei, printre angajati, reprezinta cheia succesului pentru marile corporatii.

Andrew Welch, Executive Director Corporate Brands in cadrul Landor, biroul din Londra, va impartasi din experieta sa cu brand-uri precum British Petroleum, exemplu de companie care a reusit sa faca din brand-ul corporate punct de focus al operatiunilor sale, imbratisand strategia numita de Landor "brand-led business transformation".

Potrivit organizatorilor, conferinta se adreseaza managerilor de top si specialistilor in marketing, disciplinele comunicarii, branding, cercetare si dezvoltare de noi produse, dar si antreprenorilor si profesionistilor care doresc sa fie la curent cu tendintele globale din marketing.

NewsIn