H & M - cel mai valoros brand de retail din Europa in 2008

Data publicarii: 12-04-2008 | Afaceri

Retailerul suedez H & M este pe primul loc in clasamentul celor mai valoroase marci de retail din Europa, brandul fiind evaluat la 10,36 miliarde de euro, potrivit studiului realizat de firma de consultanta Interbrand. Valoarea brandului suedez este de aproape doua ori mai mare decat a grupului francez Carrefour care, cu 6,62 miliarde de euro, ocupa pozitia a doua in top. Lantul de retail Ikea se afla pe locul trei in clasamentul celor mai scumpe marci europene, fiind urmat de companiile britanice Tesco si Marks & Spencer, cu 5,6, respectiv 5,1 miliarde euro.

11 dintre companiile de top sunt prezente si in Romania: Carrefour, Ikea, Marks & Spencer, Zara, Boots, Auchan, Sephora, The Body Shop, Mango, Kaufland si Rewe. Alti trei retaileri performanti, Lidl, Aldi si C & A si-au anuntat intentia de a intra pe piata locala.

Marea Britanie este tara de provenienta a celor mai multe tari din cele mai valoroase branduri de pe continent, 8 din 25 de companii fiind britanice. La polul opus se afla Olanda, retailerul C & A este singura firma olandeza din top.

Gandul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: