Nokia a semnat un acord cu Sony BMG pentru o oferta gratuita de muzica
Data publicarii: 23-04-2008 | IT&CNokia a incheiat un parteneriat cu Sony BMG, prin care casa de discuri ofera acces gratuit timp de 12 luni la piesele marcii din serviciul "Comes with Music", dupa ce in decembrie semnase un acord similar cu marca Universal, relateaza Reuters.
Avand primele doua marci din lume alaturi, Nokia ar putea atrage si companii mai mici din domeniul muzical, ceea ce i-ar crea posibilitatea sa concureze sistemul larg raspandit de plata individuala pentru fiecare melodie, practicat in vanzarea de muzica in format digital.
"Adaugarea Sony BMG celor de la Universal este un pas semnificativ si ne asteptam ca alte marci importante sa aleaga aceeasi directie inainte de finalul anului", a spus Ben Wood, directorul departamentului de cercetare al grupului de cercetare industriala CCS Insight.
Nokia a anuntat ca va scoate la vanzare cel putin trei modele noi de telefoane muzicale din a doua jumatate a anului 2008. Si se asteapta ca toate marcile importante sa colaboreze. "Suntem increzatori ca vom avea toate marcile pe masa pentru "Comes With Music". Facem progrese in privinta negocierilor", a spus seful departamentului de muzica al Nokia, Liz Schimel.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare