BT Aegon a lansat o pagina de internet prin care clientii isi pot vedea conturile pe pilonul II

Data publicarii: 04-08-2008 | Finante-Banci

BT Aegon Fond de Pensii lanseaza, luni, un serviciu online prin care clientii fondului de pensii obligatorii (pilonul II) Vital, pe care il gestioneaza, isi pot verifica operatiunilor desfasurate pe propriile conturi, a anuntat luni compania.

Serviciul va fi pus la dispozitia clientilor prin intermediul unei pagini de internet care se lanseaza, de asemenea, luni.

Clientii fondului pot verifica operatiuni cu privire la incasarea de contributii, convertirea lor in unitati de fond, evolutia unitatii de fond in perioada care a trecut de la prima contributie si pana in prezent sau pot afla valorile activului net al fondului Vital.

BT Aegon Fond de Pensii, companie mixta a Bancii Transilvania si grupului olandez Aegon, ocupa locul al saptelea in clasamentul celor 14 administratori de fonduri de pensii private obligatorii din Romania.

NewsIn