Orange renunta la 200 dintre angajatii temporar de la relatii cu clientii
Data publicarii: 03-03-2009 | HR/CariereOrange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, nu va mai prelungi contractele pentru aproximativ 200 de persoane, angajate prin contracte de munca pe perioada determinata prin compania de recrutare si leasing de personal Manpower, pe fondul unor masuri de reducere a costurilor, au declarat pentru Business Standard surse din companie si din piata de recrutare.
Angajatii vizati de masura lucreaza in cadrul diviziei Customer (Clienti) al companiei, majoritatea fiind din Departamentul de Relatii cu Clientii (Help Line) care are in total aproximativ 300 de oameni. Singurele departamente din Customer neafectate de aceasta masura sunt Reclamatii (Problem Solving) si plati (Credit and Collection), au mai precizat sursele citate. Contactati de Business Standard, oficialii Orange Romania au precizat ca masurile nu au legatura cu situatia economica, ci cu prioritatile de business, fara a oferi alte detalii.
"Colaborarile cu agent de munca temporar sunt incheiate in functie de diferitele faze de dezvoltare ale unor departamente sau proiecte si pentru nevoi specifice. Orange Romania are contracte pe durata determinata incheiate cu diversi furnizori, nu numai cu cel citat. La expirarea contractelor, in functie de prioritatile de business, managementul hotaraste in ce departamente sau pe ce proiecte este justificata prelungirea acestora", au mentionat reprezentantii companiei. Orange Romania are in total aproximativ 3.000 de angajati.
Integral in Business Standard
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall