Un magazin din Italia isi rasplateste clientii fideli cu un loc de munca

Data publicarii: 02-10-2009 | Diverse

Tigros, o retea de magazine alimentare din nordul Italiei a lansat o oferta mai putin obisnuita in conditii economice normale, dar binevenita in vremuri de criza, scrie Reuters.

Supermarketul da posibilitatea clientilor care cheltuiesc mai mult de 30 de euro sa participe la o loterie al carei premiu final consta in asigurarea unui loc de munca pentru un an. Dupa expirarea perioadei de depunere a biletelor in cutii special amenajate in interiorul magazinelor, vor fi anuntati 10 castigatori.

"Oricine cumpara produse in valoare de cel putin 30 de euro, are peste 18 ani, este cetatean italian si se afla in cautarea unui loc de munca este invitat sa participe. Tigro celebreaza 30 de ani de activitate si dorerste prin astfel de oferte sa-si fidelizeze si mai mult clientii", spune directorul magazinului, Fabio Prandini.

Conform acestuia, pana in prezent au fost depuse cateva zeci de mii de bilete, in Italia rata somajului atingand un nivel record in ultimii zece ani. In 2010, procentul somerilor ar putea ajunge la 9%, potrivit analistilor.

Redactia BankNews.ro