Casa Versace si-a inchis magazinele din Japonia, dar sustine ca va intra din nou pe piata in 2010
Data publicarii: 07-10-2009 | InternationalCasa de moda Versace a inchis recent cele trei magazine pe care le detinea in Japonia, considerata ca un punct important pentru piata luxului, in cadrul unei regandiri a strategiei, si cauta noi locuri pentru a reschide cel putin un alt magazin in 2010, a anuntat miercuri grupul, citat de AFP.
"Dupa venirea noului director general, Giangiacomo Ferraris, intreaga strategie a Versace va fi revizuita. Magazinele din Japonia nu mai reprezentau imaginea marcii, iar grupul considera ca este mai avantajos sa le inchida si sa porneasca de la zero pentru a gasi noi locuri si canale de distributie mai adaptate", se arata in comunicatul grupului, citat de AFP.
Cele trei magazine ale grupului Versace in Japonia din Tokio, Osaka si Chiba au fost inchise intre iulie si septembrie. "Intentia grupului este de a reveni in 2010 pe piata japoneza cu cel putin un alt magazin", potrivit comunicatului.
Fost director general al casei de moda Jil Sander, Giangiacomo Ferraris, a venit la Versace in iulie, in locul lui Giancarolo Di Risio. Di Risio a fost numit in 2004 la Versace pentru a restructura marca, aflata atunci in criza dupa asasinatul din 1997 al fondatorului sau Gianni Versace.
In cinci ani, Di Risio a reusit sa redreseze grupul, insa a plecat in acest an, din cauza unor dezacorduri cu familia Versace, potrivit informatiilor din presa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare