Cea mai mica oferta financiara pentru realizarea brandului turistic al Romaniei este de 894.970 euro
Data publicarii: 12-10-2009 | TurismComisia de evaluare analizeaza cele 3 oferte depuse in etapa finala a licitatiei pentru brandul turistic al Romaniei, cea mai mica oferta financiara apartinand asocierii THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA (894.970 euro, fara TVA), a anuntat MT.
"In urma deschiderii ofertelor, s-a constatat ca toate cele trei companii au depus oferta tehnica si au prezentat scrisoarea de garantie in cuantumul solicitat de Ministerul Turismului, respectiv de 40.000 euro. Pentru fiecare participant in parte, s-a dat citire ofertei financiare si s-a precizat numarul de pagini al ofertei tehnice", a anuntat Ministerul Turismului (MT).
Doar trei din cele 13 asocieri de companii inscrise initial in cursa pentru realizarea brandului turistic al Romaniei au ajuns in faza finala a competitiei. Astfel, asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited propune o oferta financiara de 1.615.299 euro, fara TVA si o oferta tehnica de 32 de pagini, asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres SA vine cu o oferta financiara de 894.970 euro, fara TVA, si o oferta tehnica de 80 de pagini, iar asocierea TBWA Bucuresti SRL - SC GFK Romania SRL, cu o oferta financiara de 993.740 euro, fara TVA, si o oferta tehnica de 87 de pagini.
"In zilele urmatoare, Comisia de evaluare va analiza ofertele tehnice depuse, pentru a verifica daca sunt in conformitate cu caietul de sarcini. Dintre ofertele declarate admisibile, castigatoare va fi desemnata oferta cu cea mai mica valoare, conform criteriului de atribuire (pretul cel mai scazut)", potrivit comunicatului MT.
In activitatea de evaluare a ofertelor, comisia beneficiaza de consultanta din partea expertilor externi cooptati: International Advertising Association, Uniunea Agentiilor Publicitare din Romania si Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice, a anuntat totodata ministerul.
Luni, la ora 12:00, in cadrul licitatiei pentru realizarea brandului de turism al Romaniei, a avut loc la sediul Ministerului Turismului sedinta de deschidere a ofertelor depuse de cele trei companii calificate dupa prima etapa a licitatiei. La sedinta au participat membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor observatori din partea Ministerului Finantelor - UCVAP (Unitatea de Coordonare si Verificare a Achizitiilor Publice).
Toti cei trei ofertanti au depus documentatia inainte de data si ora limita comunicate in invitatia de participare, spun reprezentantii MT.
In vederea realizarii brandului de turism al Romaniei, Ministerul Turismului va contracta un pachet de servicii constand in: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism; determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii; identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica; conceptualizare, creatie si design; linii directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare.
Romania are alocat prin Programul Operational Regional (POR) doua milioane de euro pentru realizarea brandului turistic.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall