MasterCard Europe ofera premii posesorilor de carduri Maestro care efectueaza tranzactii in hypermarket-uri
Data publicarii: 19-10-2009 | Finante-BanciMasterCard Europe impreuna cu institutiile financiare partenere si lanturile de hypermarket-uri Carrefour, Real, Auchan si Cora desfasoara pana pe 8 noiembrie 2009 o campanie promotionala in 12 orase - Bucuresti, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara, Brasov, Ploiesti, Baia Mare, Targu-Mures, Pitesti, Suceava si Sibiu. Promotia se adreseaza posesorilor de carduri Maestro si urmareste sa-i motiveze pe acestia sa efectueze tranzactii cu cardul la comercianti pentru plata cumparaturilor zilnice, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
"Anual, MasterCard impreuna cu partenerii sai deruleaza campanii de educare a posesorilor de carduri privind beneficiile platilor electronice si de incurajare a acestora sa-si utilizeze cat mai des cardul la comercianti", afirma Denisa Mateescu, General Manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Eforturile noastre sunt sustinute si de comercianti, astfel ca ultimele date privind cresterea retelei de acceptare in Romania ne incurajeaza sa continuam aceste demersuri", a concluzionat Denisa Mateescu.
Intre 15 octombrie si 8 noiembrie 2009, toti posesorii de carduri Maestro au posibilitatea sa castige premii saptamanale sau zilnice. Valoarea totala a castigurilor este de 318.518,34 lei. Sloganul campaniei, "Cash? Timpul lui s-a scurs. Maestro - Noul Cash", evidentiaza comoditatea si rapiditatea platilor efectuate prin intermediul cardurilor, ce reprezinta o modalitate la indemana si mult mai flexibila decat numerarul.
Promotia se deruleaza in 13 hypermarket-uri Carrefour, 11 Real, 6 Auchan si 3 Cora, 4 zile pe saptamana, de joi pana duminica, intre orele 14.00 - 21.00 (joi si vineri) si 10.00 - 22.00 (sambata si duminica).
In magazinele Real, Carrefour si Auchan mecanismul campaniei este urmatorul: la intrarea in hypermarket, clientii vor primi de la unul dintre promoteri un flyer, iar la final, vor merge la standul Maestro, cu chitanta si cardul de plata. Aici consumatorii isi vor alege un card din carton, il vor trece printr-un dispozitiv care imita un POS, conectat la un laptop si vor apasa pe un buton al dispozitivului. Pe ecranul laptopului va aparea un mesaj care va informa clientii daca sunt castigatorii unuia dintre premii.
In magazinele Cora, participantii la promotie vor primi de la casier cardul din carton cu care vor merge la standul Maestro din magazin si pe care il vor trece prin dispozitivul care imita un POS pentru a afla daca sunt sau nu castigatori.
Premiile constau in jucarii, cani termorezistente si suporturi de CD-uri, iar marele premiu saptamanal este de 1.000 lei pe fiecare magazin. Premiul in bani va fi virat in contul de card al castigatorului.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare