Mastercard a investit 200.000 euro in lansarea platformei de educatie financiara EduCard
Data publicarii: Astazi, 29-11-2009 | Finante-BanciMastercard a investit aproape 200.000 euro in lansarea platformei de educatie financiara EduCard, in scopul familiarizarii utilizatorilor de instrumente financiare cu notiunile uzuale din domeniul financiar-bancar si administrarea finantelor proprii, potrivit unui reprezentant al Mastercard.
"Pot sa spun ca am investiti in lansarea EduCard pana la 200.000 euro si in 2010 vom investi alte cateva sute de mii de euro, pentru dezvoltarea acestui program educational", a declarat Ioana Gorganeanu, director de marketing al MarsterCard Europe.
EduCard ofera informatii despre planificarea cheltuielilor, folosirea cardurilor si a altor instrumente de plata, achitarea taxelor si facturilor, e-commerce si protectie impotriva fraudelor, precum si doua calculatoare online, prin care cei interesati isi vor putea calcula puterea de cumparare, respectiv capacitatea de economisire.
Anul viitor, campania nu va mai fi doar in mediul online, ci va trece "in mediul real", primii vizati fiind studentii, "care sunt la inceput de drum in administrarea finantelor personale si sunt printre cei mai deschisi in accesarea de produse bancare", potrivit reprezentantilor Mastercard.
EduCard este un proiect pilot pentru Romania, ce ar putea fi extins ulterior si in alte tari din regiune, precum Bulgaria, Serbia, Bosnia-Hertegovina, Muntenegru, Macedonia, Albania, Kosovo si Republica Moldova.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare