Topul celor mai bune 36 de destinatii pentru afaceri de pe batranul continent
Data publicarii: 05-10-2010 | Afaceri
Bucurestiul a scazut cel mai mult la climatul de business asigurat de autoritati, de pe locul 5 pe 19. La capitolul infrastructura suntem ultimii
In clasamentul celor mai bune 36 de destinatii pentru afaceri din Europa, Bucurestiul se afla pe penultima pozitie, fata de pozitia 30 pe care o ocupa anul trecut, inregistrand regrese la majoritatea criteriilor luate in considerare de studiul Cushman&Wakefield. Potrivit raportului, in urma Bucurestiului se plaseaza doar Atena, iar cele mai bune trei destinatii pentru afaceri sunt, ca si anul trecut, Londra, Paris si Frankfurt.
La alcatuirea clasamentului s-a tinut cont de mai multe criterii, considerate importante de companii in deciziile de a loca afacerile, precum calitatea legaturilor de transport cu alte orase interne sau externe, telecomunicatiile, accesul la alte piete, disponibilitatea si cheltuielile cu forta de munca, costurile cu spatiile de birouri si calitatea vietii angajatilor. Pe primele pozitii in topul criteriilor se regasesc accesul facil la piete si clienti, element indicat de 61% dintre repondenti, disponibilitatea personalului calificat (58%) si calitatea telecomunicatiilor (55%).
In clasamentul celor mai bune 36 de destinatii pentru afaceri din Europa, Bucurestiul se afla pe penultima pozitie, fata de pozitia 30 pe care o ocupa anul trecut, inregistrand regrese la majoritatea criteriilor luate in considerare de studiul Cushman&Wakefield. Potrivit raportului, in urma Bucurestiului se plaseaza doar Atena, iar cele mai bune trei destinatii pentru afaceri sunt, ca si anul trecut, Londra, Paris si Frankfurt.
La alcatuirea clasamentului s-a tinut cont de mai multe criterii, considerate importante de companii in deciziile de a loca afacerile, precum calitatea legaturilor de transport cu alte orase interne sau externe, telecomunicatiile, accesul la alte piete, disponibilitatea si cheltuielile cu forta de munca, costurile cu spatiile de birouri si calitatea vietii angajatilor. Pe primele pozitii in topul criteriilor se regasesc accesul facil la piete si clienti, element indicat de 61% dintre repondenti, disponibilitatea personalului calificat (58%) si calitatea telecomunicatiilor (55%).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall