APDRP incepe miercuri campania de informare privind fondurile europene pentru mediul rural
Data publicarii: 01-02-2011 | Actualitate
Agentia de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit (APDRP) va lansa, incepand din 2 februarie, campania de informare pentru Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) "Fonduri europene pentru mediul rural", se arata intr-un comunicat.
Campania, care se va desfasura pe parcursul a cinci luni, urmareste sa constientizeze publicul interesat din mediul rural asupra oportunitatilor de finantare oferite de PNDR. Abordarea acestei actiuni nationale va fi una diferita, fiind axata pe informarea potentialilor beneficiari, mai ales pe informarea asupra aspectelor practice pentru intocmirea unor proiecte de succes.
"Campania de informare este alcatuita din mai multe niveluri de interactiune cu publicul. Astfel, un prim nivel il constituie intalnirile cu grupuri mici de locuitori ai satelor, abordare de tip kitchen table, prin care acestia isi vor prezenta ideile de proiecte si vor primi indrumare directa", se spune in comunicat.
O alta componenta o reprezinta atelierele de lucru, care, sub forma unor caravane informative, vor aduna mai multi locuitori ai satelor pentru informari detaliate si practice asupra modalitatilor de obtinere a finantarilor nerambursabile.
Incepand din luna martie, prin aceasta campanie de informare vor fi organizate conferinte in fiecare judet. Aceste intanliri au in vedere reunirea mai multor institutii cu care un beneficiarii fondurilor europene nerambursabile intra in legatura, dar si clarificarea aspectelor ce tin de finantarile oferite de catre APDRP.
De asemenea, o componenta o reprezinta seminariile tematice. Aceste actiuni se vor desfasura la nivel judetean si vor cuprinde aspecte concrete de alcatuire si derulare a proiectelor de investitii finantate prin PNDR. In acest scop, din partea APDRP vor participa expertii evaluatori, cei ai achizitii si plati care vor explica concret cum pot fi evitate greselile in accesarea fondurilor europene.
Campania de informare are si o componenta de exemplificare cu proiecte de succes adresata in principal mass-media nationale, dar si locale. Astfel, vor fi organizate vizite de documentare la diferite proiecte finantate prin PNDR sau prin Programul SAPARD.
Alaturi de personalul Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, vor participa la diferite evenimente si reprezentanti ai institutiilor partenere, cum ar fi APIA (Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura), FGCR (Fondul de Garantare a Creditului Rural - IFN S.A.), FNGCIMM (Fondul National pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii), ANSVSA (Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor) prin DSVSA, institutii bancare cu care MADR a incheiat protocoale de colaborare, institutii publice partenere.
Campania, care se va desfasura pe parcursul a cinci luni, urmareste sa constientizeze publicul interesat din mediul rural asupra oportunitatilor de finantare oferite de PNDR. Abordarea acestei actiuni nationale va fi una diferita, fiind axata pe informarea potentialilor beneficiari, mai ales pe informarea asupra aspectelor practice pentru intocmirea unor proiecte de succes.
"Campania de informare este alcatuita din mai multe niveluri de interactiune cu publicul. Astfel, un prim nivel il constituie intalnirile cu grupuri mici de locuitori ai satelor, abordare de tip kitchen table, prin care acestia isi vor prezenta ideile de proiecte si vor primi indrumare directa", se spune in comunicat.
O alta componenta o reprezinta atelierele de lucru, care, sub forma unor caravane informative, vor aduna mai multi locuitori ai satelor pentru informari detaliate si practice asupra modalitatilor de obtinere a finantarilor nerambursabile.
Incepand din luna martie, prin aceasta campanie de informare vor fi organizate conferinte in fiecare judet. Aceste intanliri au in vedere reunirea mai multor institutii cu care un beneficiarii fondurilor europene nerambursabile intra in legatura, dar si clarificarea aspectelor ce tin de finantarile oferite de catre APDRP.
De asemenea, o componenta o reprezinta seminariile tematice. Aceste actiuni se vor desfasura la nivel judetean si vor cuprinde aspecte concrete de alcatuire si derulare a proiectelor de investitii finantate prin PNDR. In acest scop, din partea APDRP vor participa expertii evaluatori, cei ai achizitii si plati care vor explica concret cum pot fi evitate greselile in accesarea fondurilor europene.
Campania de informare are si o componenta de exemplificare cu proiecte de succes adresata in principal mass-media nationale, dar si locale. Astfel, vor fi organizate vizite de documentare la diferite proiecte finantate prin PNDR sau prin Programul SAPARD.
Alaturi de personalul Agentiei de Plati pentru Dezvoltare Rurala si Pescuit, vor participa la diferite evenimente si reprezentanti ai institutiilor partenere, cum ar fi APIA (Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura), FGCR (Fondul de Garantare a Creditului Rural - IFN S.A.), FNGCIMM (Fondul National pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii), ANSVSA (Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor) prin DSVSA, institutii bancare cu care MADR a incheiat protocoale de colaborare, institutii publice partenere.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall