Ce ar trebui sa invete Bursa de la firme private: marketingul agresiv aduce clientii, nu scandalurile

Data publicarii: Astazi, 19-04-2011 | Bursa



Problema BVB nu este sediul, ci faptul ca pe nimeni nu intereseaza unde este acesta


Daca intrebi 10 persoane la intamplare de pe strada ce este aia bursa, cinci nu or sa stie, iar patru or sa spuna ca este bursa de la scoala", a spus un broker de pe piata de capital, pentru a arata cat de putin cunoscuta este Bursa de la Bucuresti publicului larg. BVB si-a propus in mod constant in ultimii ani sa creasca nu-marul investitorilor pe piata de capital, dar a facut foarte putine in ceea ce priveste ajungerea la publicul larg.

Marea problema a pietei de capital locale este numarul redus al investitorilor de retail, spuneau recent oficialii Franklin Templeton, in pofida faptului ca BVB si-a stabilit de cativa ani drept obiectiv atragerea mai multor persoane pe Bursa, si au facut deseori comparatie cu Polonia, unde sunt aproximativ 1,5 milioane de investitori, in timp ce in Romania conturile active deabia ajung la 10.000. 

Integral in Fin.ro