Romanii vor cheltui in 2011 pentru produsele de ingrijire personala si frumusete 960,8 milioane euro
Data publicarii: 26-04-2011 | DiverseRomanii vor cheltui in 2011 pentru produsele de ingrijire personala si frumusete 960,8 milioane euro, cu aproape 3% mai mult comparativ cu anul precedent, cele mai cautate fiind cosmeticele de masa ale caror vanzari reprezinta 80% din piata de profil, potrivit unui studiu Euromonitor.
Vanzarile de produse de ingrijire personala si frumusete au totalizat anul trecut 933,5 milioane euro, in avans cu 2,1% comparativ cu valoarea din 2009, respectiv 914,7 milioane euro.
Peste 790 milioane euro vor merge in acest an catre cosmeticele de masa (mass cosmetics), reprezentand circa 80% din piata totala de produse de frumusete si ingrijire personala. De altfel, acest segment va inregistra in 2011 o crestere de 2,8% fata de 2010, cand romanii au cheltuit mai mult de 770 milioane euro.
Cele mai dinamice segmente vor fi in acest an cel de produse de ingrijire pentru bebelusi, cu o crestere de 4,76%, la 8,8 milioane euro, si cel de cosmetice premium, valoarea acestora fiind estimata in 2011 la 70 milioane euro, in avans cu 4,3%.
In ceea ce priveste parfumurile, romanii vor scoate din buzunar in acest an 196 milioane euro, cu 2% mai mult fata de 2010, iar pentru produsele de ingrijire a pielii 196,4 milioane euro, cu 3,1% in crestere comparativ cu anul trecut.
De asemenea, segmentul produselor de ingrijire pentru barbati va ajunge in acest an la 63,7 milioane euro, cu 2,2% mai mult fata de 2010. Piata produselor pentru epilare va stagna in 2010, vanzarile totalizand 4,2 milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall