Romanii vor cheltui in 2011 pentru produsele de ingrijire personala si frumusete 960,8 milioane euro

Data publicarii: 26-04-2011 | Diverse



Romanii vor cheltui in 2011 pentru produsele de ingrijire personala si frumusete 960,8 milioane euro, cu aproape 3% mai mult comparativ cu anul precedent, cele mai cautate fiind cosmeticele de masa ale caror vanzari reprezinta 80% din piata de profil, potrivit unui studiu Euromonitor.

Vanzarile de produse de ingrijire personala si frumusete au totalizat anul trecut 933,5 milioane euro, in avans cu 2,1% comparativ cu valoarea din 2009, respectiv 914,7 milioane euro.

Peste 790 milioane euro vor merge in acest an catre cosmeticele de masa (mass cosmetics), reprezentand circa 80% din piata totala de produse de frumusete si ingrijire personala. De altfel, acest segment va inregistra in 2011 o crestere de 2,8% fata de 2010, cand romanii au cheltuit mai mult de 770 milioane euro.

Cele mai dinamice segmente vor fi in acest an cel de produse de ingrijire pentru bebelusi, cu o crestere de 4,76%, la 8,8 milioane euro, si cel de cosmetice premium, valoarea acestora fiind estimata in 2011 la 70 milioane euro, in avans cu 4,3%.

In ceea ce priveste parfumurile, romanii vor scoate din buzunar in acest an 196 milioane euro, cu 2% mai mult fata de 2010, iar pentru produsele de ingrijire a pielii 196,4 milioane euro, cu 3,1% in crestere comparativ cu anul trecut.

De asemenea, segmentul produselor de ingrijire pentru barbati va ajunge in acest an la 63,7 milioane euro, cu 2,2% mai mult fata de 2010. Piata produselor pentru epilare va stagna in 2010, vanzarile totalizand 4,2 milioane euro. 

NewsIn