Afacerile Albalact au crescut cu 15,6% in 2010 fata de 2009, la 261,25 milioane lei

Data publicarii: 28-04-2011 | Afaceri



Cifra de afaceri a companiei Albalact a crescut cu 15,6% in 2010, ajungand la 261,25 milioane lei, de la 225,97 milioane lei, cat a inregistrat compania in 2009, arata raportul financiar aprobat miercuri in Adunarea Generala a Actionarilor.

Si veniturile totale raportate de Albalact in 2010 sunt mai mari cu 14,9%, ajungand la 269,78 milioane lei in 2010, de la 234,7 milioane lei in 2009. Compania a inregistrat un profit net de 580.212 lei anul trecut.

"Strategia companiei a fost concentrata pe cresterea business-ului in 2010, in conditiile de piata date, iar rezultatele financiare arata ca ne-am atins cresterea prognozata. Albalact a castigat cota de piata in 2010, chiar daca scaderea puterii de cumparare, majorarea TVA si cresterea pretului la materie prima au pus o presiune destul de mare pe profitabilitate", a declarat presedintele si directorul general al Albalact, Raul Ciurtin.

Tot miercuri, actionarii au aprobat, fara voturi impotriva sau abtineri, vanzarea fabricii vechi, din Alba Iulia, aflata in proprietatea Albalact (teren si cladiri), la un pret minim de 1.632.000 euro net de orice taxe aplicabile, potrivit unui comunicat al companiei.

Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 500 de angajati si peste 6.000 de actionari si este listata la categoria a II-a a Bursei de Valori Bucuresti.

Din 2009, Albalact detine 95,67% din pachetul de actiuni al societatii Raraul Campulung Moldovenesc. In prezent, Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, De Albalact si Raraul. 

NewsIn