Biletele RATB de hartie, inlocuite cu carduri care costa 1,6 lei pentru calatorii ocazionali
Data publicarii: 28-04-2011 | DiverseBiletele RATB de hartie vor mai fi disponibile in centrele de vanzare pana la epuizarea stocurilor existente, pasagerii ocazionali trebuind astfel sa cumpere un card electronic cu maximum 10 calatorii, care costa 1,6 lei plus cate 1,3 lei pentru fiecare calatorie.
"Calatorii ce utilizeaza frecvent mijloacele noastre de transport pot opta pentru cardul ACTIV nominal, valabil atat in reteaua RATB cat si in reteaua Metrorex. Cardul ACTIV nominal ofera posibilitatea incarcarii unui abonament sau a optiunii 'Portofel electronic', suportul fiind gratuit la prima emitere. Cardul poate fi procurat de la oricare centru de emitere si reincarcare carduri RATB. Calatorii ocazionali, cu precadere cei nerezidenti in Bucuresti, au la dispozitie cardul MULTIPLU, utilizabil numai in reteaua RATB. Poate fi achizitionat, contra cost, (1,6 lei), de la unitatile de vanzare din reteaua RATB si poate fi configurat cu minimum 2 calatorii / maximum 10 calatorii sau abonament de o zi", au precizat, pentru NewsIn, reprezentantii regiei.
Altfel spus, cei care nu calatoresc constant cu RATB si, prin urmare, nu au nevoie de abonament, se vad nevoiti sa plateasca, de fiecare data cand cumpara un card electronic MULTIPLU, cate 1,6 lei, la care se adauga 1,3 lei pentru fiecare calatorie. Acest card nu este reincarcabil si, prin urmare, trebuie cumparat unul nou de fiecare data cand cineva doreste sa achizitioneze intre doua si zece calatorii.
Cei de la RATB mai spun ca vor diversifica modalitatile de plata, prin intermediul telefonului mobil, precum si printr-un card dual bancar, cu aplicatie de transport (in prezent, se afla in faza de testare un astfel de card BCR).
In privinta majorarii tarifelor, reprezentantii RATB precizeaza ca nu pot estima cand se vor scumpi biletele si abonamentele, insa o solicitare in acest sens a fost transmisa catre Consiliul General al Municipiului Bucuresti.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare