MDRT aloca peste 6 mil. lei pentru realizarea unei campanii TV de promovare a REGIO
Data publicarii: 29-04-2011 | MediaMinisterul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) va organiza o licitatie deschisa pentru achizitionarea de servicii pentru realizarea unei campanii TV de promovare a REGIO - Programul Operational Regional, valoarea maxima estimata a contractului fiind de 6.048.387 lei, fara TVA.
Potrivit unui comunicat transmis vineri de MDRT, campania este finantata din fonduri europene nerambursabile, din cadrul Axei 6- Asistenta tehnica a POR.
Contractul se va incheia pe o perioada de 7 luni, iar castigatoare va fi declarata oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Contractantul trebuie sa fi realizat, in ultimii 3 ani, doua contracte de natura similara, respectiv realizarea de reportaje TV si difuzarea acestora conform unui plan media, cu o valoare cumulata a contractelor de minimum 6.000.000 lei.
In cadrul campaniei vor fi prezentate, timp de 10 saptamani, 40 de reportaje TV pentru 40 de proiecte REGIO care vor fi difuzate cel putin o data in prime time si reluate a doua zi in extra prime time. In fiecare zi va fi difuzat cate un reportaj diferit si se va asigura un minimum de 2000 TRP. Durata unui reportaj va fi intre 2 minute si 45 secunde si 3 minute.
Furnizorul selectat in urma licitatiei va asigura toate serviciile necesare realizarii si difuzarii reportajelor TV (documentare si redactare continut informativ, filmari pe teren, editare audio-video, grafica, animatii, ilustratii video, prezentare, spatiu difuzare etc). Reportajele vor fi prezentate pe canalul TV generalist cu cel mai mare rating mediu in prime-time in perioada decembrie 2010 - februarie 2011, la nivel urban, pentru categoria de varsta 18 - 60 ani.
In prezentarea materialelor se vor respecta regulile de identitate vizuala ale Programului Operational Regional.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall