Europe is younger in Bucharest, fraza propusa ca slogan pentru promovarea turistica a Capitalei
Data publicarii: 09-08-2011 | Turism"Europe is younger in Bucharest” (Europa este mai tanara in Bucuresti, n.r.) este fraza care rezuma pozitionarea turistica a Bucurestiului propusa de consultantul contractat de MDRT pentru realizarea Planului de marketing turistic pentru municipiul Bucuresti 2011-2015.
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a organizat luni o consultare a factorilor implicati in turism la nivelul Capitalei cu privire la proiectul de Plan de marketing turistic al municipiului Bucuresti, document elaborat de catre Detente Consultants. La intalnire au participat reprezentanti ai industriei de turism, ai institutiilor si organizatiilor cu responabilitati in domeniu la nivelul orasului Bucuresti.
Consultantul a prezentat o analiza a situatiei actuale a turismului din Capitala, tendinte de evolutie a turismului urban in alte tari europene si componenta strategica a Planului de marketing turistic al municipiului Bucuresti, potrivit unui comunicat emis luni de minister.
"Conform analizei prezentate, dezvoltarea turistica a Bucurestiului trebuie centrata pe turismul de business si pe turismul de tip city-break (care inglobeaza si alte produse turistice precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente). Specialistii sustin ca promovarea capitalei trebuie abordata si din perspectiva viitorului orasului, nu doar din cea a trecutului. In opinia lor, Bucurestiul trebuie sa se recomande ca un oras dinamic, in plina dezvoltare, diferit de alte capitale, care propune din ce in ce mai multe evenimente culturale, artistice si sportive", spun oficialii MDRT.
Potrivit acestora, fraza care sintetizeaza aceasta pozitionare, propusa de consultant si agreata de participantii la dezbaterea de luni, este "Europe is younger in Bucharest”.
Principalele categorii de public stabilite pentru Bucuresti ca destinatie turistica sunt: oamenii de afaceri, tinerii, city-breakers, grupurile de seniori si publicurile tematice (cum sunt, de exemplu, consumatorii de turism medical sau de intretinere). Aceste categorii se incadreaza in tiparul turistului-explorator, dispus sa experimenteze si sa descopere destinatii noi.
De asemenea, consultantul a recomandat mai multe axe de dezvoltare a turismului in Bucuresti, dintre care participantii au identificat ca cea mai importanta este crearea unui oficiu de turism al municipiului Bucuresti, cu rol central in implementarea strategiei. Alte directii de actiune se refera la sustinerea turismului de afaceri, crearea de evenimente culturale ample, sprijinirea organizarii si promovarea acestora, crearea unei retele de orase partenere, promovarea Bucurestiului in mediul online ca destinatie de turism, dezvoltarea unor sisteme de informare utilizand tehnologii digitale.
Analiza Detente Consultants a avut la baza propriile cercetari cu privire la turism in municipiul Bucuresti, cercetari realizate de companie sau de alti consultanti in domeniu, in ultimii ani, la nivel european, precum si date statistice si studii disponibile pentru Romania, precum Studiul de brand realizat in 2010 sau Planul de maketing turistic al Romaniei pentru perioada 2011-2015.
In urma discutiilor, consultantul va definitiva Planul de marketing pana la sfarsitul lunii, prin elaborarea componentei operationale, care va detalia axele de dezvoltare propuse si va indica modul de implementare si responsabilii pentru fiecare actiune in parte.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall