Seful BCR: Facem promotii pentru a le aminti clientilor ca suntem aici sa dam credite
Data publicarii: 05-09-2011 | Finante-Banci
BCR a recurs in ultimele luni la promotii succesive la creditul de retail pentru a reaminti pietei ca totusi se dau credite, dupa o vreme in care clientii s-au obisnuit cu ideea ca bancile au inghetat creditarea, spune Dominic Bruynseels, presedintele executiv al celei mai mari banci de pe piata.
"A fost un dublu scop, atat de a lua clienti de la alte banci prin refinantare, cat si de a reaminti pietei ca bancile dau credite, iar noi in special vrem sa dam credite. Sunt multumit ca atat clientii, cat si angajatii nostri si-au reamintit de aceasta activitate de creditare dupa ce se obisnuisera cu ideea ca lucrurile sunt inghetate si ca atare am vazut vanzari duble fata de perioada dinaintea promotiei." Bancherul nu considera costisitoare astfel de actiuni de stimulare a cererii de credite, chiar daca marja neta de dobanda a BCR a scazut la un minim de 5,6% la jumatatea anului, iar veniturile nete din dobanzi au scazut cu peste 14% in semestrul I, pana la 1,6 mld. lei.
"Prefer sa privesc lucrurile pe termen lung si mi se pare mai important sa reamintesc pietei ca noi dam credite decat sa ma uit doar la impactul pe termen scurt asupra veniturilor."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare