Clientii persoane juridice pot autoriza plati la distanta cu noul serviciu CitiDirect BE Mobile de la Citibank Romania

Data publicarii: 06-09-2011 | Finante-Banci



Citigroup, prin intermediul diviziei Global Transaction Services, anunta lansarea in Romania a serviciului CitiDirect BE Mobile, o aplicatie disponibila in browser-ul telefonului mobil ce permite clientilor persoane juridice sa vizualizeze si sa autorizeze plati la distanta, fara a fi nevoie sa se deplaseze la banca.

Compatibila cu cele mai cunoscute  tipuri de telefoane mobile din lume, aplicatia ofera  clientilor acces oricand si oriunde la functionalitatile tranzactionale de baza ale platformei CitiDirect Online Banking. 

CitiDirect BE Mobile reprezinta o alternativa mobila confortabila pentru  platforma bancara CitiDirect disponibila  pana acum  pe computer sau laptop, atat pentru autorizarea platilor, cat si pentru primirea notificarilor. Aplicatia implica utilizarea CitiDirect SafeWord Card, un sistem ce permite bancii sa autentifice si sa autorizeze clientul pe baza aceleasi proceduri de securitate implementate in cadrul platformei CitiDirect.

In plus, clientii primesc  notificari prin mesaje text pe telefonul mobil, ca o alternativa a notificarilor standard prin e-mail, pentru o informare mai rapida si mai convenabila a evenimentelor.

"In cadrul strategiei noastre  bazate pe tehnologie si inovatie digitala, valorificam functionalitatile telefonului mobil pentru a oferi clientilor persoane juridice un instrument de plata flexibil si de incredere.Cu CitiDirect BE Mobile, clientii se pot bucura de o platforma de online banking solida si confortabila, ce contribuie la o productivitate sporita in mediul de afaceri actual, din ce in ce mai alert si mai complex”, a declarat Sebastian Kucharek, Director Departament Global Transaction Services la Citibank Romania.