Revolutie in asigurari: cum este afectata piata de normele privind licentierea vanzatorilor
Data publicarii: 07-09-2011 | Finante-Banci
Fiecare agent de asigurari atestat va avea un card ce contine informatii despre cursurile urmate si calificarea obtinuta. Examenul de atestare trebuie sustinut la fiecare trei ani.
Licentierea agentilor de vanzari din asigurari, care este obligatorie incepand din aceasta luna, este vazuta de jucatorii din piata ca un pas necesar pentru maturizarea acestei industrii, in conditiile in care reprezinta un plus de incredere pentru clienti.
"Era necesara o asemenea reglementare si pe termen lung piata va fi avantajata. Agentul va avea un alt statut in fata clientului, va putea sa-i explice mai bine ce inseamna produsul pe care acesta il cumpara", spune Bogdan Andriescu, presedintele Institutului de Management in Asigurari (IMA).
IMA este departamentul din subordinea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) care elaboreaza cursurile urmate de agentii de asigurari si organizeaza examenele de licentiere a acestora. Certificatul obtinut de agent in urma sustinerii examenului este obligatoriu la incheierea unui contract nou de munca in domeniul distributiei de asigurari.
Agentii existenti trebuie sa obtina aceasta atestare pana cel tarziu in 2014.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare