CSSPP si BCR promoveaza in parteneriat campania: Invata sa alegi! Pensia privata, o decizie tanara

Data publicarii: 19-09-2011 | Finante-Banci



Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP) si Banca Comerciala Romana (BCR) promoveaza in parteneriat campania sociala de educatie financiara in domeniul pensiilor private: Invata sa alegi! Pensia privata, o decizie "tanara”.

Banca Comerciala Romana difuzeaza gratuit in reteaua interna de televiziune, disponibila in peste 120 de unitati bancare ale BCR, doua spoturi TV realizate de CSSPP care au caracter educativ non-comercial. Spoturile denumite "Primul loc de munca” si "Istoria pensiilor private” contin detalii despre importanta informarii corecte a participantilor la fondurile de pensii private si au durata de 30 de secunde, fiecare. Perioada de difuzare este septembrie-decembrie 2011.

Prin acest parteneriat, CSSPP si BCR continua sa informeze populatia asupra drepturilor si obligatiilor ce decurg din calitatea de participant la sistemul de pensii private din Romania. Campania atrage atentia asupra necesitatii economisirii pe termen lung in vederea asigurarii unui trai decent la retragerea din activitate.

Spoturile TV au fost realizate de CSSPP in cadrul campaniei sociale: Invata sa alegi! Pensia privata, o decizie "tanara”, lansata in octombrie 2010. Acestea au fost difuzate in regim de campanie sociala non-comerciala pe posturile TVR si The Money Channel. De asemenea, variantele radio ale celor doua clipuri au fost difuzate pe posturile Radio Romania si Bucuresti FM.

Campania CSSPP cuprinde totodata o serie de actiuni de informare si educare a publicului prin evenimente destinate studentilor, angajatilor si angajatorilor, care se desfasoara in cursul anului 2011 si vor continua si anul viitor.