Noi reguli in piata asigurarilor de viata, impuse de nevoie de informare a publicului
Data publicarii: 26-09-2011 | Finante-Banci
Conform noilor reglementari ale CSA - Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, persoanele care intentioneaza sa contracteze o asigurare de viata vor primi de acum inainte mai multe informatii de la asigurator sau brokerul care o intermediaza.
Motivul introducerii acestor noi prevederi il constituie faptul ca, deseori, clientii nu nteleg ce reprezinta o asigurare de viata si ce le ofera acest produs.
In acest context, APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor, in parteneriat cu EUROPA FM si cu sustinerea principalelor companii din piata de profil, demareaza Campania nationala de educare si informare "O viata asigurata”.
"Obiectivul campaniei noastre este acela de a explica publicului larg rolul si functionarea unei polite de asigurare de viata, principalele tipuri de asigurari oferite de catre companiile de profil din Romania si criteriile in baza carora se recomanda alegerea unei anumite polite de asigurare”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Secretar General al APPA.
Campania se deruleaza intre 26 septembrie si 2 octombrie si va avea la baza distributia de brosuri informative gratuite in Bucuresti si in marile orase ale tarii.
Materialele informative vor ajunge la publicul larg atat prin intermediul promoterilor aflati in cele mai tranzitate intersectii, cat si prin intermediul cotidienelor Libertatea si Romania Libera. De asemenea, brosurile campaniei vor fi distribuite si in marile complexe comerciale din intreaga tara.
Proiectul este sustinut de importante companii de asigurari si brokeraj in asigurari: BCR Asigurari de Viata, ASTRA Asigurari, AEGON Asigurari de Viata, SIGNAL IDUNA Asigurari, ASIROM VIG, EUREKO, UNIQA Asigurari de viata, GRAWE Romania si OTTO Broker.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare