Peste 215.000 de participanti in prima jumatate a campaniei derulate de MasterCard Europe in hipermarketurile din Romania
Data publicarii: 30-09-2011 | Finante-Banci
- Pana pe 23 octombrie, MasterCard Europe desfasoara o campanie de incurajare a platilor cu cardul in cele 4 lanturi principale de hipermarketuri din Romania.
- In prima jumatate a promotiei, frecventa participarii a fost de 12.600 de oameni pe zi de campanie - atat in Bucuresti, cat si in alte orase
- Valoarea totala a premiilor este de 634.752,64 lei.
La aproape o luna de cand a inceput campania "Pastreaza loc in portofel pentru ceea ce conteaza cu adevarat”, organizata de MasterCard Europe, impreuna cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora si Auchan, 216.153 de utilizatori de carduri MasterCard® si Maestro® au participat la promotie.
"Avem o medie de 12.600 de oameni intr-o zi de campanie nationala. Toti acestia au platit cu cardul MasterCard sau Maestro si apoi ne-au vizitat standurile din hipermarketuri. Acum, cand tragem linia primei jumatati de campanie, simtim ca toata desfasurarea de forte din perioada pre-campanie este pe deplin justificata”, spune Ioana Gorganeanu, Marketing Manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.
"Asteptam cu nerabdare sa vedem ce se intampla si in cea de-a doua parte a campaniei, mai ales in weekendul 1-2 octombrie, cand studentii se intorc la facultate, in centrele universitare din tara. Estimam ca in aceasta perioada numarul participantilor va depasi media din prima luna”, adauga Ioana Gorganeanu.
Mecanismul promotiei, care este simplu si rapid, dar si premiile oferite pe loc, i-au determinat pe multi dintre utilizatorii de carduri MasterCard si Maestro sa ia parte la campanie. Premiile de anul acesta, seturi de jocuri, albume foto si seturi de magneti de frigider, precum si conceptul creativ, gandit si implementat ca sa evidentieze ideea de familie, au fost printre factorii care au stimulat interesul si curiozitatea clientilor. Pe durata promotiei, acestia pot castiga 85.000 de premii, dintre care 168 de premii a cate 1.000 RON, virati direct pe card.
Promotia continua pana pe 23 octombrie, in 42 de hipermarketuri Carrefour, real,-, cora si Auchan, in 13 orase din tara: Bucuresti, Brasov, Cluj, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti, Suceava, Targu-Mures, Timisoara, Baia-Mare, Drobeta si Sibiu.
Comerciantii participanti sunt 14 magazine Carrefour, 14 magazine real,-, 7 magazine cora si 7 magazine Auchan din toata tara. Campania are loc de joi pana duminica: joi si vineri intre orele 14-22, iar sambata si duminica - in intervalul 10.00 - 22.00.
La succesul inregistrat de campanie pana acum a contribuit si serviciul de ultima generatie Location Based Advertising, recent lansat de Vodafone - unul dintre elementele de noutate in materie de promovare. Prin intermediul sau, clientii sunt informati de existenta si mecanismul campaniei imediat ce ajung intr-unul dintre magazinele participante.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare