Sesizarile si reclamatiile catre EUROINS Romania se pot transmite acum mult mai usor

Data publicarii: 09-02-2012 | Finante-Banci

EUROINS Romania a implementat pe site-ul companiei o noua aplicatie prin intermediul careia sugestiile, reclamatiile sau sesizarile clientilor vor fi solutionate mai rapid si mai eficient. 

"Suntem intotdeauna foarte atenti cu mesajele primite de la clientii nostri, fie ca este vorba de reclamatii, fie pur si simplu sugestii. De asemenea, suntem constienti de importanta unui feedback eficient in comunicarea cu asiguratii nostri. Din acest motiv, am implementat o noua platforma prin intermediul careia mesajele venite de la clienti sunt gestionate cu eficienta si rapiditate”, a declarat Iulius Alin BUCSA, Director General al EUROINS Romania. 

Acesta nu este primul pas facut de companie in directia eficientizarii comunicarii cu partenerii si clientii sai. In 2011, site-ul www.euroins.ro a fost relansat intr-o noua forma grafica, mai prietenoasa si mai usor de utilizat pentru oricine vrea informatii despre produsele sau activitatea EUROINS in Romania. 

De asemenea, in 2011 compania a platit daune in valoare de aproape 189 mil. lei (35 788 de dosare), comparativ cu 183 mil. lei in 2010 (38 297 de dosare). Datele reflecta o diferenta de peste 6 mil. lei si o crestere a daunelor platite in 2011 de 3,3%.