MasterCard reinnoieste contractul de sponsorizare a UEFA Champions League si continua sa rasplateasca iubitorii fotbalului cu experiente de nepretuit
Data publicarii: 13-02-2012 | Diverse
Waterloo, Belgia, 13 februarie 2012 - MasterCard a anuntat ca reinnoieste contractul de sponsorizare si continua sa fie partenerul oficial al UEFA Champions League pentru perioada 2012-2015.
Sezonul UEFA Champions League 2010-2011 a fost urmarit de 1,1 miliarde de iubitori ai fotbalului din toata lumea. Datorita promotiilor derulate de MasterCard, persoane din peste 60 de tari au avut sansa sa se conecteze la unul dintre cele mai captivante si populare evenimente sportive ale anului.
In perioada 2012-2015, iubitorii fotbalului vor putea beneficia in si mai multe moduri de implicarea MasterCard ca sponsor. Pachetul de sponsorizare include proiecte variate, de la ofertele speciale, disponibile in magazinul online al UEFA Champions League, pentru posesorii de carduri, pana la experiente de nepretuit create si livrate de MasterCard.
In ultimii doi ani, mii de suporteri au experimentat momentul lor de nepretuit in cadrul UEFA Champions League. De exemplu, multi parinti au avut sansa sa isi vada copiii pe terenul de fotbal, alaturi de jucatorii preferati, sau au castigat acces exclusiv pentru copiii lor la antrenamentele dinaintea meciurilor. MasterCard a facut aceste experiente si mai valoroase, prin promotii cu alti co-sponsori ai UEFA Champions League, demonstrand puterea parteneriatelor intre sponsori. Prin intermediul acestor parteneriate, fanii au acces la beneficii oferite de mai multi sponsori, in acelasi timp.
Ca noutate pentru acest acord, MasterCard va oferi experiente cu un impact si mai mare pentru suporterii din orasele care gazduiesc meciurile. Posesorii de carduri care locuiesc sau viziteaza aceste orase din Europa vor avea acces direct la cea mai mare competitie inter-cluburi si vor putea sa asiste la scrierea istoriei.
In sfarsit, fanii UEFA Champions League sunt invitati sa intre pe pagina dedicata de social media creata de MasterCard - http://www.facebook.com/witnesshistory - unde vor gasi stiri, actualizari si informatii interesante. Tot aici vor avea ocazia sa castige premii atractive.
Comentand acest anunt, David Taylor, CEO of UEFA Events SA, a declarat:
"Suntem incantati sa continuam parteneriatul cu MasterCard, una dintre cele mai importante marci cu o prezenta globala. Implicarea activa a MasterCard a contribuit la marele succes al UEFA Champions League si la fel va fi in urmatoarele trei sezoane. La randul nostru, vom sprijini, ca si pana acum, MasterCard sa creeze momente de nepretuit pentru milioane de fani si posesori de carduri din intreaga lume.”
Javier Perez, Presedinte MasterCard Europe, a declarat:
"Ne bucuram sa anuntam reinnoirea contractului pentru sponsorizarea de catre MasterCard a UEFA Champions League, prin intermediul caruia vom continua sa oferim experiente "de nepretuit”. Numai in sezonul trecut s-au derulat promotii cu banci si comercianti in peste 60 de tari, iar acest anunt garanteaza ca putem continua sa ne recompensam clientii actuali si potentiali in noi moduri.”
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare