MasterCard Europe promoveaza artistii plastici talentati din Romania, prin intermediul unui program international de sustinere a comunitatii culturale locale
Data publicarii: 15-02-2012 | Lifestyle
MasterCard Europe a adus si in Romania programul international de sustinere a artistilor plastici talentati - aflati la inceput de drum sau deja consacrati. Programul, dezvoltat la nivel global inca de la inceputul anului 2011, isi propune sa promoveze cultura vizuala si sa sprijine comunitatea artistica locala, prin achizitia si expunerea in birourile regionale MasterCard a unor creatii realizate de artisti contemporani.
Prin intermediul programului international, MasterCard a achizitionat pentru biroul din Romania obiecte de arta contemporana - tablouri si sculpturi, care au fost expuse in salile de conferinte. Lucrarile au fost alese de catre compania Art4Business, astfel incat sa fie potrivite unui spatiu de business.
"Programul lansat de MasterCard Worldwide sprijina nu numai artistii care au nevoie de ajutor la inceput de drum, dar si pe aceia a caror faima a ajuns deja peste mari si tari si care au participat la expozitii de arta renumite”, spune Ioana Gorganeanu, Marketing Manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Obiectele de arta expuse in biroul local promoveaza artistii cu talent, imaginatie si creativitate, care nu creeaza tablouri sau sculpturi, ci experiente de nepretuit pentru cei ce le privesc si le admira lucrarile. Iar noi suntem cei privilegiati, pentru ca aceste momente de nepretuit ne sunt date zi de zi.”
Obiectele achizitionate de catre MasterCard pentru birourile regionale imbraca forme si concepte diferite - de la picturi traditionale, la opere abstracte si de la schite, la lucrari pe sticla, fibra, metal, bronz sau piatra.
Compania Art4Business, care a oferit consultanta in alegerea obiectelor de arta, a facut o selectie de tablouri si sculpturi dintre sute de mii de lucrari. Cei cinci artisti alesi - Andrei si Florin Ciubotaru, Bogdana si Aurel Contras si Felicia Ionescu au in palmares numeroase expozitii in Italia, Germania, Spania, Franta sau Suedia, operele lor deschizand gustul publicului pentru arta contemporana romaneasca.
Pentru a promova artistii si operele lor, MasterCard a creat si a distribuit in birourile locale brosuri de prezentare a programului.
Art4Business este o companie internationala care, de peste 20 de ani, intermediaza intalniri intre lumea corporativa si cea artistica. Art4Business pune la dispozitie o gama varianta de servicii pentru colectiile de arta ale companiilor, selectand pentru acestea cele mai adecvate lucrari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare