Angajatii COSMOTE Romania au redus consumul resurselor importante cu peste 30%
Data publicarii: 06-06-2012 | Mediu
COSMOTE Romania continua sa isi implice angajatii, pentru al cincilea an consecutiv, in Green Office, programul intern care are ca scop protejarea mediul inconjurator prin reducerea, reutilizarea si reciclarea resurselor in cadrul activitatilor de baza din birouri.
De-a lungul ultimilor patru ani, cei trei "R”: reducerea electricitatii, consumului apei si hartiei, reutilizarea si reciclarea hartiei si a materialelor din plastic au devenit o obisnuinta pentru echipa COSMOTE, care a ajuns la rezultate semnificative. Astfel, in 2011 comparativ cu 2008:
Consumul de electricitate, apa si hartie a fost redus cu 30% in cifre absolute; in acelasi timp, reducerea pe fiecare angajat a fost de aproximativ 40%;
Cantitatea de hartie si plastic colectata pentru reciclare a crescut de 10 ori in cifre absolute; cantitatea colectata per angajat a crescut de 9 ori.
Incepand cu 2008, programul Green Office a contribuit la colectarea a 13,55 tone de deseuri de hartie tiparita, echivalentul a 230 de copaci si 4,9 tone de material plastic, care au fost trimise catre reciclare prin intermediul companiilor specializate.
De-a lungul anilor, compania a adaugat si colectarea pentru reciclare a telefoanelor mobile, accesoriilor, becurilor, cartuselor de imprimanta de catre angajati si reducerea consumului de combustibil al flotei de masini.
"Dupa 4 ani de efort constant, suntem bucurosi sa prezentam rezultate care sustin politica noastra de mediu; mult mai putine resurse consumate si mai multe materiale reciclate in intreaga companie si de catre fiecare angajat. Astfel, confirmam angajamentul companiei de a reduce impactul negativ asupra mediului, prin contributia fiecarui angajat. Felicitam toti colegii nostri care au luat in serios provocarea de a proteja mediul si au inteles motto-ul "Lumea noastra esti tu”, contribuind astfel la o lume mai curata pentru toti consumatorii nostri”, a declarat Ruxandra Voda, Corporate Affairs Senior Manager COSMOTE Romania.
In 2012, campania de comunicare interna incepe odata cu Ziua Mondiala a Mediului si cuprinde cateva momente artistice pentru angajatii companiei. Principalul obiectiv este de a educa angajatii sa reduca in continuare utilizarea hartiei, in special prin tiparirea fata-verso.
Pe langa programul Green Office, concentrat pe implicarea angajatilor, COSMOTE Romania monitorizeaza cu atentie consumul de resurse in companie, precum electricitatea si combustibilul din cadrul retelei de telecomunicatii si ambalarea produselor comerciale. De asemenea, compania trimite catre reciclare excesul de materiale din depozite (carton, plastic, lemn), bateriile industriale si lubrifiantii de ulei ars de la statiile de baza, precum si echipamentul uzat de IT si din retea.
Green Office este un program intern care vizeaza reducerea, reutilizarea si reciclarea resurselor in activitatile de birou ale COSMOTE Romania. Programul se concentreaza pe educarea si implicarea angajatilor companiei privind protectia mediului, incepand cu propriul lor loc de munca. Angajatii companiei beneficiaza de formare profesionala in domeniul protectiei mediului; in acelasi timp, au fost instalate containere de colectare in toate departamentele, astfel ca hartia, plasticul si deseurile electronice pot fi colectate separat. Programul este, de asemenea, derulat in societatile Germanos Telecom Romania, Sunlight Filiala Bucuresti si Telemobil.
In acest an, Ziua Mondiala a Mediului implineste 40 de ani de cand a fost prima data sarbatorita pe 5 iunie 1972 si reprezinta constientizarea importantei unui mediu curat, a reducerii poluarii si a economisirii de energie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall