Banca Transilvania: Nationalismul romanilor ne ajuta. Active de 500 mil. euro in private banking

Data publicarii: 08-06-2012 | Finante-Banci

Banca Transilvania a ajuns sa aiba 1.800 de clientii de private banking, segment la care au acces doar investitorii cu fonduri de peste 100.000 euro, ajutata de tendinta din ultimii ani a romanilor de a se orienta spre branduri romanesti, spun oficialii bancii.

"De la infiintarea din 2008 a diviziei de private banking am ajuns la circa 1.800 de clienti care au active de peste 480 milioane euro. In prezent majoritatea isi mentin economiile in depozite, avand in vedere ca ultimii ani au fost caracterizati de o incertitudine destul de ridicata”, a declarat Anca Craciun, sefa diviziei de private banking din Banca Transilvania.

Evenimentele macroeconomice negative din pietele internationale i-a determinat pe o buna parte din investitorii locali sa prefere marcile autohtone cunoscute, acest lucru simtindu-se si la nivelul Bancii Transilvania, spune Andrei Dudoiu, directorul executiv al bancii.

Integral in Wall Steet