Canalele digitale vor fi principala modalitate de interactiune a clientilor cu bancile, dupa 2015

Data publicarii: 14-06-2012 | IT&C
Canalele digitale vor fi principala modalitate de interactiune a clientilor cu bancile la orizontul anului 2015, in locul retelelor traditionale de sucursale, conform unui raport PwC, care arata ca institutiile de credit au fost prea lente in adoptarea inovatiilor digitale,in ciuda cererii ridicate, informeaza Mediafax.

Potrivit raportului "The new digital tipping point", bancile au omis pana acum o sursa vitala de crestere a veniturilor pentru ca au fost prea lente in adoptarea inovatiilor digitale care au schimbat in mod radical modelele de afaceri si au redefinit interactiunea cu clientii, in ciuda cererii puternice pentru produse bancare digitale din partea clientilor care sunt dispusi sa plateasca pentru ele.

PwC a derulat studiul pe un esantion de 3.000 de clienti bancari din noua piete dezvoltate si emergente care arata ca cei mai multi consumatori sunt dispusi sa plateasca pana la 10 lire sterline pe luna pentru serviciile bancare digitale daca acestea ofera confort si valoare adaugata.

Cercetarea releva ca exista cerere pentru ofertele digitale inovative cum ar fi notificarile pe platformele de social media, un portofel electronic (e-wallet) pentru cardurile de loialitate si instrumente de analiza financiara si ca acestea sunt produsele pentru care consumatorii sunt cel mai mult dispusi sa plateasca.

 

Sursa: Gandul.info.