Canalele digitale vor fi principala modalitate de interactiune a clientilor cu bancile, dupa 2015
Data publicarii: 14-06-2012 | IT&CCanalele digitale vor fi principala modalitate de interactiune a clientilor cu bancile la orizontul anului 2015, in locul retelelor traditionale de sucursale, conform unui raport PwC, care arata ca institutiile de credit au fost prea lente in adoptarea inovatiilor digitale,in ciuda cererii ridicate, informeaza Mediafax.
Potrivit raportului "The new digital tipping point", bancile au omis pana acum o sursa vitala de crestere a veniturilor pentru ca au fost prea lente in adoptarea inovatiilor digitale care au schimbat in mod radical modelele de afaceri si au redefinit interactiunea cu clientii, in ciuda cererii puternice pentru produse bancare digitale din partea clientilor care sunt dispusi sa plateasca pentru ele.
PwC a derulat studiul pe un esantion de 3.000 de clienti bancari din noua piete dezvoltate si emergente care arata ca cei mai multi consumatori sunt dispusi sa plateasca pana la 10 lire sterline pe luna pentru serviciile bancare digitale daca acestea ofera confort si valoare adaugata.
Cercetarea releva ca exista cerere pentru ofertele digitale inovative cum ar fi notificarile pe platformele de social media, un portofel electronic (e-wallet) pentru cardurile de loialitate si instrumente de analiza financiara si ca acestea sunt produsele pentru care consumatorii sunt cel mai mult dispusi sa plateasca.
Potrivit raportului "The new digital tipping point", bancile au omis pana acum o sursa vitala de crestere a veniturilor pentru ca au fost prea lente in adoptarea inovatiilor digitale care au schimbat in mod radical modelele de afaceri si au redefinit interactiunea cu clientii, in ciuda cererii puternice pentru produse bancare digitale din partea clientilor care sunt dispusi sa plateasca pentru ele.
PwC a derulat studiul pe un esantion de 3.000 de clienti bancari din noua piete dezvoltate si emergente care arata ca cei mai multi consumatori sunt dispusi sa plateasca pana la 10 lire sterline pe luna pentru serviciile bancare digitale daca acestea ofera confort si valoare adaugata.
Cercetarea releva ca exista cerere pentru ofertele digitale inovative cum ar fi notificarile pe platformele de social media, un portofel electronic (e-wallet) pentru cardurile de loialitate si instrumente de analiza financiara si ca acestea sunt produsele pentru care consumatorii sunt cel mai mult dispusi sa plateasca.
Sursa: Gandul.info.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall