ANPC: La noul numar de telefon 021/9551, consumatorii pot reclama incalcarea drepturilor

Data publicarii: 07-01-2013 | Diverse

Cetatenii romani sau straini pot reclama incalcarea drepturilor consumatorului sau pot depune sesizari la noul numar de telefon 021/9551 al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), incepand de duminica.

'De astazi (duminica - n.r.) intra in vigoare noul numar de telefon, Telefonul Consumatorului Infocons - 021/9551, numar apelabil din orice retea la tarif normal. Orice considera consumatorul roman sau strain aflat pe teritoriul Romaniei ca ii dauneaza sanatatii, bugetului sau ca produsul respectiv este o pacaleala, putem fi sesizati la acest numar si intervenim cat se poate de repede in sprijinul lor', a declarat, la postul public de radio, presedintele ANPC, Bogdan Nica. 

Operatorii economici au obligatia sa afiseze urmatoarele: 'Telefonul Consumatorului Infocons - 021/9551, linie telefonica cu tarif normal in reteaua Romtelecom'. O placheta cu respectivele informatii poate fi descarcata gratuit de pe pagina de internet a ANPC. 

La 6 ianuarie 2013 a intrat in vigoare Ordinul nr. 473 din 3 decembrie 2012, al presedintelui ANPC privind unele masuri de informare a consumatorilor.

Sursa: AGERPRES