Campania CardAvantaj De sarbatori ai permis la shopping, si-a premiat castigatorii
Data publicarii: 08-03-2013 | Finante-Banci
CardAvantaj a premiat astazi castigatorii campaniei "De sarbatori ai permis la shopping”, derulata in perioada sarbatorilor de iarna.
Impreuna cu partenerii sai, CardAvantaj a acordat castigatorilor cele doua mari premii - cele mai noi modele Hyundai i20, dar si alte zeci de premii precum telefoane iPhone 5 si Samsung Galaxy SIII, tablete iPad mini si Lenovo, vouchere valorice, un weekend la munte sau contravaloarea cumparaturilor efectuate in perioada campaniei, in limita a 600 Ron. Valoarea totala a premiilor acordate in cadrul campaniei a fost de 163,316 Ron, inclusiv TVA.
"Am dorit sa oferim, impreuna cu partenerii nostri, avantaje in plus fata de cele de care se pot bucura detinatorii unui CardAvantaj in fiecare zi. O crestere de peste 25% a volumului tranzactiilor in locatiile partenerilor nostri din aceasta campanie, fata de anul anterior, ne incredinteaza ca propunerea facuta clientilor a fost considerata atractiva” a declarat Engin Alaybayoglu, Chief Retail and Cards Officer, Credit Europe Bank Romania.
La campanie au putut participa toti detinatorii de CardAvantaj care au efectuat o tranzactie de cel putin 100 ron prin intermediul cardului de credit, in reteaua magazinelor partenere sau in afara acesteia, in tara, in strainatate dar si pe Internet. Fiecare noua tranzactie de cel putin aceasta valoare a oferit participantilor, de asemenea, o sansa suplimentara pentru tragerea la sorti.
Si posesorii de noi carduri au putut participa la aceasta campanie, in conditii similare, in cazul in care au aplicat si intrat in posesia cardului in perioada decembrie 2012 - ianuarie 2013.
In plus, acestia au putut beneficia de sanse duble pentru tragerea la sorti la efectuarea primei tranzactii; de sanse duble se puteau bucura, in egala masura, si cei care si-au utilizat cardul in reteaua de magazine partenere CardAvantaj, magazinele din Bucuresti Mall si Mall Plaza sau in magazinele partenerilor implicati in campanie: Arsis, Emag &Flanco, Clickshop, Domo, Evomag, Collective, Nike, Michelin, Billa, Marrionaud, Nissa, Yves Rocher, Paralela 45.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall