Supercard si Sensiblu aniverseaza 10 ani de parteneriat in cadrul celui mai mare program de fidelizare din Romania
Data publicarii: 18-03-2013 | Finante-Banci
In luna martie se implinesc 10 ani de la lansarea de catre reteaua de farmacii Sensiblu, in parteneriat cu Supercard Solutions & Services, a celui mai mare program de fidelizare cu card din Romania.
In cei 10 ani de parteneriat, Supercard a emis pentru Sensiblu peste 5 milioane de carduri, gestionand totodata toate aspectele tehnice ale programului de fidelizare: crearea vizualului, productia si personalizarea cardurilor, gestionarea si prelucrarea bazei de date, servicii de call center si de expeditie.
"Inca de la inceput, programul de fidelizare pentru Sensiblu a fost un proiect complex, datorita dinamicii specifice si a resurselor pe care a trebuit sa le dedicam pentru a raspunde rapid tuturor cererilor de carduri asociate programului. Pentru Supercard, cei 10 ani de implicare activa in cel mai mare program de fidelizare pe plan national, pentru care am furnizat o gama completa de servicii, reprezinta o evolutie de succes, cu multe realizari in premiera. De asemenea, colaborarea cu Sensiblu, in toti acesti ani, ne-a invatat ce inseamna un parteneriat model, unul pe care ne dorim sa il avem cu toti clientii nostri”, a declarat Mirela Zamfiroiu, Directorul General al Supercard.
"In dezvoltarea si implementarea unui produs de fidelizare, trebuie sa tii cont de toate aspectele tehnice sau comerciale, importante pentru client. Flexibilitatea si adaptabilitatea sunt doua ingrediente de succes in aceasta abordare. Astazi, la 10 ani de la lansare, suntem mandri sa fim operatorii celui mai mare program de fidelizare din Romania, cu rezultate impresionante. Apreciem contributia colaboratorilor nostri de la Supercard in eficientizarea constanta a proceselor legate de emiterea si gestionarea celor peste 5 milioane de carduri si le multumim pentru flexibilitate si implicare”, a declarat Dan Nicolescu, Marketing Director Sensiblu.
Lansat in 2003, programul de fidelizare pentru clientii Sensiblu a fost diversificat in 2011 prin introducerea unei optiuni suplimentare: aceea de a permite clientilor sa decida in timp real, la fiecare tranzactie, daca aleg sa beneficieze de un discount de minim 10% din valoarea produselor cumparate sau daca doresc sa acumuleze puncte de fidelitate pe card, pentru a le utiliza la achizitiile viitoare. Tot in 2011 a fost simplificat si procesul de inscriere in programul de fidelitate, prin eliberarea si activarea cardului direct din farmacii, reducerile si ofertele speciale putand fi aplicate pe loc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall