Banca prin telefon - BCR a inregistrat peste 1.300.000 de operatiuni in Contact Center pe telefon si email
Data publicarii: 19-03-2013 | Finante-Banci
- De la introducerea noilor pachete de cont curent in oferta bancii se inregistraza o crestere a numarului clientilor care solicita informatii despre facilitatile oferite de acestea
- Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv si asupra tranzactiilor facute de clienti prin serviciul Alo 24 Banking BCR
- Clientii BCR, utilizatori de Alo 24 Banking BCR au efectuat, anul trecut, tranzactii in valoare de aproximativ 374 milioane lei, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul precedent
Banca Comerciala Romana (BCR) a inregistrat, pe parcursul anului trecut, peste 1.300.000 de operatiuni in Contact Center pe telefon si email, cu peste 25% mai mult decat anul 2011. Anul 2013 deja prefigureaza o crestere fata de dimensiunea activitatii de anul trecut, tinand cont ca in primele doua luni s-au primit deja mai multe solicitari decat in perioada similara a anului 2012.
Pe langa partea de tranzactionare si suport in tranzactionare la distanta, a doua functionalitate majora a Contact Center se refera la consilierea si vanzarea la distanta (InfoBCR). Clientii si potentialii clienti ai bancii pot solicita informatii despre toate produsele si serviciile din oferta BCR, pot achizitiona credite si carduri de credit si pot activa conventii de Plati facturi la ATM sau pot stabili programari la unitatile BCR pentru a beneficia de oricare din produsele oferite de banca.
De la introducerea noilor pachete de cont curent in oferta bancii se inregistraza o crestere de 4 ori mai mare a numarului clientilor interesati de facilitatile oferite, carora consilierii InfoBCR le-au stabilit intalniri pentru achizitionarea pachetelor la unitatile preferate de acestia.
Lansarea noilor pachete de cont au avut un impact pozitiv si asupra tranzactiilor facute de clienti prin serviciul Alo 24 Banking BCR. Clientii BCR, utilizatori de Alo 24 Banking BCR au efectuat, anul trecut, tranzactii in valoare de aproximativ 374 milioane lei, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul precedent.
"Contul curent are ca avantaj major utilizarea foarte usoara intrucat se axeaza pe canalele directe oferite de BCR precum internet si phone banking sau mobile banking, iar clientul nu mai este obligat sa se deplaseze la banca pentru a face diverse operatiuni, ci poate efectua tranzactiile direct de acasa si din orice locatie s-ar afla, fie de pe calculator sau de pe telefon. In viitorul apropiat avem in vedere noi proiecte de extindere a serviciilor oferite, dar si introducerea unor noi canale de comunicare cu clientii nostri”, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.
Utilizatorii de carduri BCR si de servicii bancare ce ofera acces bancar la distanta (phone banking, internet si mobile banking) beneficiaza prin intermediul Contact Center BCR, de suport tehnic si de urgenta prin intermediul consilierilor BCR Asistenta, acestia fiind 24/7 la dispozitia clientilor bancii. Prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR, clientii au acces oricand la produsele detinute, beneficiind in acelasi timp de spijinul consilierilor Contact Center in efectuarea prin telefon, a operatiunilor bancare dorite.
BCR ofera, in prezent, clientilor sai 3 variante de pachete de cont curent si anume: ClasiCont BCR - cel mai accesibil pachet care ofera acces la contul clientului deschis la BCR, ExtraCont BCR - pentru persoanele active, care platesc facturi, transfera bani si constituie depozite, inclusiv prin internet si telefon si TotalCont BCR - care este un pachet dedicat clientilor pasionati de plata cu cardul si de utilizarea internet bankingului, oferind un numar nelimitat de tranzactii intra si interbancare cu comision zero.
Pe langa accesul gratuit la contul curent, noile pachete ofera posibilitatea de a plati facturile sau de a efectua tranzactii printr-o serie de canale directe, cu economie de timp si bani pentru clienti:
- cu cardul la orice bancomat BCR, ghisee automate, masini multifunctionale
- utilizand serviciul Tranzactii mobile (prin apel la numarul *183#), beneficiind in premiera pe piata din Romania de optiunea de a transfera bani catre un numar de telefon mobil
- Click 24 Banking BCR (www.24banking.ro)
- Alo 24 Banking BCR (apelabil gratuit la InfoBCR: 0800.801. BCR (0800.801.227)
- plati automate prin Direct Debit si Standing Order
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall