BT: MasterCard Forte, cardul de cumparaturi fara limita de dorinte
Data publicarii: 25-03-2013 | Finante-Banci
Care dintre noi, cand a fost mic, nu si-a dorit sa aiba un lucru si, din diferite motive, nu l-a primit? Poate un trenulet, o chitara sau o bicicleta ... Iar lista cu dorinte ar putea continua. "Fa acum ce visezi de mic! Daca nu acum, atunci cand?” este headlineul celei mai noi campanii marca Banca Transilvania & Agentia de publicitate Three, pentru cardul de shopping MasterCard Forte. Campania are la baza o strategie care cuprinde strategii de marketing, advertising si PR, iar personajul central este, si de aceasta data, Zanul BT, fericit ca a reusit sa isi cumpere ceea ce dorea de cand era zan mic: o chitara.
Cu un concept bazat pe psihologia consumatorului, pe hedonism, campania aduce in centrul atentiei produsul BT MasterCard Forte care, prin avantajele sale, ofera posibilitatea posesorului sau de a-si cumpara, de a-si darui ceea ce doreste. Produsul este pozitionat, prin urmare, ca fiind "cardul fara limita la capitolul dorinte”. Obiectivul de business pe care Banca Transilvania si l-a trasat prin aceasta campanie este de a emite 15.000 de carduri MasterCard Forte in cele 3 luni de promotie, in perioada cuprinsa intre 1 aprilie si 30 iunie a.c.
Sergiu Mircea, Directorul de Marketing & Comunicare al Bancii Transilvania: "Campania are la baza un mix de medii si instrumente de comunicare, de la spot tv, redesenarea siteului www.starbt.ro, reclame online si in offline, componenta de social media, decorari ale unitatilor bancii, pana la publicitate outdoor. De departe, realizarea spotului tv a fost, ca de obicei, marea si frumoasa aventura, cu aproximativ 20 de ore de filmari in 8 locatii diferite in Bucuresti, dar si 6 personaje care ne ajuta sa transmitem un mesaj in care ne regasim cu totii”.
MasterCard Forte face parte din programul de loialitate Star BT, program care se adreseaza celor care au carduri de credit emise de Banca Transilvania. Conform campaniei, persoanele care solicita un astfel de card, in perioada 1 aprilie - 30 iunie, beneficiaza de 3 luni de gratie, 3 luni de puncte duble Star BT si costuri 0 de emitere. Star BT are peste 4.000 de magazine partenere, care pot fi consultate pe siteul mentionat, cateva exemple in acest sens fiind urmatoarele: Altex, Domo, Flanco, eMAG, Media Galaxy, Praktiker, Regina Maria, Eximtur, Perfect Tour, Aerotravel, Carturesti, Librarium, Nemira, Ecco, Benvenuti sau Centrofarm.
Campania a fost conceputa si implementata de catre Directia Marketing & Comunicare a Bancii Transilvania, in colaborare cu Agentia de publicitate Three.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare